Site icon IAS

חברת אל על ואיגוד הכדורסל חתמו על הסכם שיתוף פעולה

צילום משותף של בכירי אל על, איגוד הכדורסל והשחקנים בחתימת הסכם שיתוף הפעולה. צילום עוזי בכר

חברת אל על ואיגוד הכדורסל חתמו היום (ה') על הסכם שיתוף פעולה שבמסגרתו אל על תהיה חברת התעופה הבלעדית שתטיס את כלל נבחרות הכדורסל של ישראל. באירוע השתתפו ראשי איגוד הכדורסל, הקפטנים של נבחרות ישראל גברים ונשים, גל מקל ועדן רוטברג, השחקנים תומר גינת וטל לב, מנהל נבחרת הגברים מוטי דניאל ואחרים.

במהלך האירוע התארחו חברי האיגוד במטוס בואינג 787-9 'דרימליינר' של החברה וקיבלו הסבר על חזרתה של החברה לפעילות לאחר יותר משנה בשל משבר הקורונה. אביגל שורק, מנכ"ל אל על אמר בהלצה: " יש כלל אחד, אנחנו מתחייבים להלוך וחזור זה על פי ביצועים. לא ניצחת לא חזרת." אביגל הוסיף ואמר שהכדורסל זו גאווה לאומית, לאור ההישגים של השחקנים והמאמנים בליגות המובילות בעולם. זה משקף את הערכים שאנחנו באל על רוצים להיות בהם, מצוינות וישראליות. יחד נעשה את ישראל טובה יותר."

מימין: אביגל שורק, מנכ"ל אל על ועמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל במטוס הדרימליינר של אל על. צילום עוזי בכר

עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל אמר:"באחד הסלוגנים של חברת אל על נאמר הלב ממריא אל על ואנחנו רוצים להמריא אל על גם עם הרגלים, הידיים והראש. בעניין הזה יכול להיות שילוב מנצח ובשלוש השנים הקרובות יש לנו תוכנית ענפה מאוד: הכנה לאליפות אירופה לגברים, אליפות אירופה לנשים בארץ ובכל קיץ יש כשמונה עד עשר קבוצות שיוצאות לאירופה.  אם נעפיל לאליפות העולם בספטמבר 2023 אז נטוס גם מזרחה. אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה שיוסיף גם לחברה וגם לנו.

שלומי עם שלום, ראש מטה החברה באל על ציין: " מטוס הדרימליינר הוא מהמתקדמים בעולם, אל על רכשה 16 מטוסים מסוג זה לטובת נוסעי החברה ובמקביל הוציא משירות את כל מטוסי הבואינג 747 וה-767 . היום באל על יש את הצי הצעיר ביותר בתחרות, מגיל ממוצע של 21 שנה ירדנו ל-9.1 שנים. הצוות הוא הטוב ביותר עם טייסים של חיל האוויר, הדיילים האדיבים והאוכל שמותאם לישראלים, ועכשיו כל מה שנשאר לעשות זה לטוס כחול לבן."

לאחר הסיור במטוס ודברי הפתיחה נחתם ההסכם למרגלות המטוס בהשתתפות ראשי האיגוד, השחקנים ובכירי חברת אל על: המנכ"ל אביגל שורק, סמנכ"לית המסחר דינה בן טל גננסיה וראש מטה החברה שלומי עם שלום.

שחקני הכדורסל בוחנים את מושבי המיטה של מטוס אל על. צילום עוזי בכר
Exit mobile version