Site icon IAS

וויזאייר תשיק קו טיסות נוסף ללונדון

לונדון איי, . צילום Depositphotos

חברת וויזאייר (Wizz Air) מודיעה על קו ישיר נוסף מישראל לאחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם – לונדון. הקו החדש לשדה התעופה גטוויק מצטרף לקו הקיים של וויזאייר לשדה התעופה לוטון שבלונדון. הוא יחל לפעול ב-27 במרץ 2022 ויפעל על בסיס יומיומי.

הקו החדש יאפשר לישראל אפשרות נוספת להגיע לבירת אנגליה במחירים אטרקטיביים ולהנות מהמסעדות, האתרים והבילויים שהיא מציעה. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.

פאולינה גוסק, מנהלת התקשורת בוויזאייר: "אנו נרגשים להודיע היום על הרחבת הרשת שלנו על ידי הוספת הקו הנוסף מתל אביב לאחד היעדים הקלאסיים והפופולריים ביותר בעולם. הנוסעים עם וויזאייר יכולים להיות בטוחים כי הם מטיילים עם חברה מובילה באמצעי בטיחות ובריאות מתקדמים".

בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.

מטוס וויזאייר. צילום יחצ

אודות וויזאייר

Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 145 מטוסים מסוג איירבוס,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

Exit mobile version