Site icon IAS

וויזאייר משיקה שני קווי תעופה חדשים מתל אביב ליוון

מטוס איירבוס A320 של וויזאייר. צילום יח"צ

חברת וויזאייר (Wizz Air) מודיעה על הרחבת הפעילות בין ישראל לאיי יוון ומשיקה 2 קווי תעופה נוספים שיפעלו בחודשי הקיץ – איי זקינטוס וקורפו.

הקווים החדשים מתווספים ל-4 הקווים שכבר השיקה החברה במהלך החודש: רודוס, כרתים, מיקונוס וסנטוריני. הקו לקורפו יחל לפעול ב-12 ביוני (שלישי ושבת) והקו לזקינטוס ב-13 ביוני (חמישי וראשון). ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz, עם מחירים החל מ-199 שקלים.

בנוסף לקווים מישראל, וויזאייר מרחיבה את פעילותה בקיץ גם מיעדים נוספים ומוסיפה קווי תעופה חדשים ליוון וקרואטיה גם מפולין, סופיה, בלגרד, ליטא ועוד.

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה: "אנו בוויזאייר מוסיפים היום יעדי קיץ נוספים לרשת הקווים שלנו  עבור הישראלים, כדי שיוכלו לתכנן בשקט את חופשות הקיץ שלהם באיי יוון השונים. כמו בכל טיסותיה וויזאייר מקפידה על מדיניות יישום כל אמצעי ההיגיינה, לשמירה על בריאות ובטיחות הנוסעים".

בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.

וויזאייר היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 136 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

Exit mobile version