Site icon IAS

וויזאייר משיקה בסיס שני בבריטניה

מטוס איירבוס A320 של וויזאייר. צילום יח"צ

חברת וויזאייר (Wizz Air), משיקה בסיס חדש בשדה התעופה DONCASTER SHEFFIELD, הנמצא במחוז יורקשייר בבריטניה, דרכו תפעיל החברה בנוסף ל-10 היעדים הקיימים, 7 קווים חדשים לאליקנטה, מלגה (ספרד), לרנקה (קפריסין), פארו (פורטוגל), לובלין (פולין), קושיצה (סלובקיה) וסוצ'בה (רומניה).

הטיסה הראשונה של וויזאייר מנמל התעופה DONCASTER SHEFFIELD המריאה לפני למעלה מ -14 שנה, ומאז התפתחה החברה להיות המובילה בשדה התעופה, עם למעלה ממיליון נוסעים בכל שנה.

הבסיס החדש יתחיל לפעול ב-אוקטובר 2020, יכלול מטוס אחד מסוג איירבאס A320 וייצור כ-145 הזדמנויות עבודה חדשות באזור. ניתן להזמין כרטיסי טיסה מהיום דרך אתר החברה (www.wizzair.com) בעלות של החל מ-17.99 ליש"ט.

הקמת בסיס זה מצטרפת להכרזות האחרונות של החברה על פתיחת 7 בסיסים חדשים מאז אפריל 2020: בקאו, דורטמונד, לבוב, לרנקה, מילאנו-מלפנסה, טיראנה, סנט פטרסבורג והשקה של למעלה מ -200 קווים חדשים ברחבי הרשת.

אוון ג'ונס, נגיד Wizz Air UK: "הקמת הבסיס השני של וויזאייר בבריטניה  מחזקת את המודל העסקי של Wizz Air, כאשר אנו ממשיכים להרחיב את טביעת הרגל של החברה בתקופה מאתגרת זו בענף התעופה. אנו מצפים לקבל את פני הנוסעים תוך שמירה על אמצעי הבריאות וההיגיינה החדשים של החברה"

Exit mobile version