Site icon IAS

וויזאייר חוגגת את הגעתו של מטוס האיירבוס ה-170

מטוס איירבוס A321neo של וויזאייר. צילום החברה

חברת וויזאייר (Wizz Air) חגגה ביום ג' האחרון את הצטרפותו של מטוס האיירבוס ה-170 לצי מטוסיה, שיוצב בנמל התעופה הבינלאומי של קטניה.

וויזאייר מפעילה צי מטוסים אולטרה-מודרניים ממשפחת איירבוס A320 והיא המפעילה הגדולה ביותר של סוג מטוס זה באירופה. האיירבוס A321neo החדש משלב את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתעופה ומציע יתרונות סביבתיים משמעותיים, עם הפחתה של כמעט 50% ברעש, הפחתה של 20% בצריכת הדלק והפחתה של 50% בפליטת תחמוצות חנקן. צי המטוסים האולטרה-מודרני והיעיל של Wizz Air הוא אחד הצעירים בעולם, עם גיל ממוצע של 4.6 שנים.

וויזאייר גאה להיות בעלת פליטת ה-CO2 הנמוכה ביותר לק"מ נוסע באירופה, והיא מחויבת לצמצם עוד יותר את פליטת ה-CO2 שלה ב-25% עד 2030. לוויזאייר יש את ספר ההזמנות העצמאי הגדול ביותר בעולם למטוסי איירבוס, למעלה מ-370 מטוסי איירבוס מתקדמים. מטוסים, שיסייעו לחברת התעופה לעמוד ביעדי הקיימות שלה.

אויין ג'ונס (Owain Jones), סמנכ"ל הפיתוח ב-Wizz Air, אמר: "אנחנו כרגע המפעיל הגדול ביותר של מטוסי A321neo באירופה. כמות ההזמנות המשמעותי שלנו יניע הן צמיחה והן חידוש צי מהיר, וישמור על גיל הצי הממוצע של Wizz Air כאחד הצעירים מכל חברות התעופה. ככל ש-Wizz Air ממשיכה לקבל משלוחי מטוסים חדשים, יותר נוסעים מאי פעם יוכלו לטוס ברחבי הרשת שלנו לכמה מהיעדים המרגשים ביותר".

Exit mobile version