Site icon IAS

וויזאייר הוכרה כחברת התעופה הירוקה ביותר בעולם

מטוס איירבוס A321neo של וויזאייר. צילום החברה

חברת וויזאייר (Wizz Air) הוכרה כחברת התעופה הירוקה בעולם ב-WORLD AVIATION AWARDS בכנס CAPA אסיה לקיימות. פרסי הקיימות הסביבתית של CAPA מכירים בחברות תעופה ושדות תעופה, ששמים את שינויי האקלים בחזית העסקים שלהם. מחקרי הקיימות, שעל בסיסם מוענקים התארים, מתבצעים באופן עצמאי על ידי אנליסטים ואסטרטגים של CAPA ו-Envest Global. כנס CAPA שנערך בסינגפור הינו חלק מה-Aviation Week Network, ונחשב לאחד המקורות המהימנים ביותר בעולם למודיעין שוק עבור תעשיית התעופה והנסיעות.

ההכרה ניתנה ל-Wizz Air על היותה בעלת פליטת הפחמן הנמוכה ביותר ביחס ק"מ/נוסע באירופה, ומחויבותה להפחית את פליטת הפחמן ב-25% נוספים עד 2030. כמו כן, כחלק מ"תוכנית השאפתנות" של החברה, מוסיפה Wizz Air באופן קבוע מטוסי איירבוס A321neo חדשים לצי שלה, שנחשב לאחד הציים הצעירים והחסכוניים בדלק בעולם, עם גיל ממוצע של 4.6 שנים למטוס. כך צירפה לאחרונה Wizz Air את המטוס ה-171 לצי שלה, וכן ביצעה רכישה של 75 מטוסים חדשים שצפויים להיכנס לפעילות בשנים 2028-2029, בדרך ליעד שהציבה לעצמה – צי של 500 מטוסים עד שנת 2030. בנוסף לחידוש הצי, הצוותים התפעוליים עובדים כדרך קבע על יוזמות ליעילות בדלק.

ג'וזף וואראדי, מנכ"ל Wizz Air: "גאים ומחויבים להמשיך להיות הבחירה הירוקה ביותר. בטוחים שבאמצעות השקעה במטוסים ובמנועים המודרניים ביותר נוכל לצמצם עוד את טביעת הרגל הפחמנית ופליטת הפחמן".

אודות וויזאייר: Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 171 מטוסים מסוג איירבוס A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

Exit mobile version