Site icon IAS

התקדמות במגעים להשבת רשת המלונות העולמית קלאב מד לישראל

מפגש של שר התיירות רזבוזוב עם נציגי חברת פוסון הסינית. צילום באדיבות משרד החוץ

יואל רזבוזוב, שר התיירות, נפגש אתמול (ב') עם יו"ר חברת פוסון FUSON הסינית – מבעלי השליטה ברשת המלונות קלאב מד (Club Med) המפורסמת. בפגישה דנו השניים בדרכים להשבת הרשת לפעילות בישראל, בהקדם האפשרי.

במהלך הפגישה הדגיש השר יואל רזבוזוב בפני יו"ר החברה הסינית, גו גואנגצ'נג (Guangchang Guo) את היתרונות הקיימים באזורים השונים ברחבי ישראל, והביע את מחויבותו לסייע בנושא. יו"ר פוסון הודה לשר רזבוזוב, ואמר כי יש לו רצון להעמיק את פעילות החברה בישראל באפיקים נוספים.

כזכור, רשת קלאב מד הפסיקה את פעילותה בארץ בשנת 2011, כשבשיא פעילותה בישראל הפעילה שלושה כפרי תיירות – באילת, אכזיב, ואשקלון. חברת פוסון, בעלת המניות הגדולה ביותר ברשת, מוערכת בכ-150 מיליארד דולר, ובעלת אחזקות מגוונות בתחומי בריאות, קוסמטיקה, תיירות וביטוח.

שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד): "הגדלת ההיצע המלונאי הוא קריטי למלחמה שלנו להורדת מחירי החופשה בישראל ולהבאת עוד תיירים לארץ. לכן, חזרתה של רשת בינלאומית גדולה כמו CLUB MED לארץ, תגדיל את אפשרויות החופשה פה בישראל של אזרחי המדינה, תמשוך אלינו תיירים רבים ותחזק את יוקרתו של מותג 'ישראל' בעולם התיירות ובכלל. כך נתקדם צעד נוסף אל עבר עמידה ביעד שהצבנו: 10 מיליון תיירים בישראל בשנה עד שנת 2030".

מפגש של שר התיירות רזבוזוב עם נציגי חברת פוסון הסינית. צילום באדיבות משרד החוץ
Exit mobile version