Site icon IAS

הצלחות לישראלים בחו"ל: מלון של פתאל בוונציה, מסעדה של גרניט בפריז

הגשר המחבר בין מרכז ונציה לבין מסטרה. צילום Depositphotos

מלון לאונרדו רויאל ונציה מסטרה (Leonardo Royal Hotel Venice Mestre), מרשת מלונות פתאל נכסים אירופה, נבחר לאחד מעשרת המלונות החדשים המומלצים באיטליה בשנת 2019. המלון שנחנך באמצע חודש יוני, ממוקם במקום התשיעי בין העשרה.

המלון מציע 244 חדרים וסוויטות יוקרתיים ומודרניים, המעוצבים בהשראה אורבאנית איכותית,  במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת מסטרה, ממנה פועלת תחבורה ציבורית עניפה המספקת גישה מהירה אל האטרקציות המרכזיות של ונציה המרהיבה, על הגשרים, התעלות והמבנים ההיסטוריים המרתקים שלה. לפי התיאור, העיצוב של מלון לאונרדו רויאל ונציה מסטרה מצטיין בחומרי גלם יוקרתיים ובהם קטיפה, שיש מלוטש ואריגים איכותיים, היוצקים יחד תמהיל ויזואלי מרשים ועכשווי בהשראה אורבנית. מסעדת "Vitruv"  מספקת לא רק ארוחות בוקר עם שפע מנות טריות ואיכותיות, אלא גם מגוון ארוחות צהריים וערב עשירות. הבר המרווח מזמין לבילוי לילי נעים ואינטימי, ובקיץ מציע משקאות מובחרים גם במרפסת שטופת השמש של הבר.

אסף גרניט זכה בעוד הכרה

ואילו המסעדה "שאבור" (Shabour) של הכוכב הבינלאומי של המטבח הישראלי אסף גרניט, דורגה בין שלוש המסעדות הטובות ביותר בפריז בירת צרפת, על פי הדירוג השבועי שנערך ביום שלישי על ידי הפיגרוסקופ הצרפתי.  "בכל שבוע הפיגארוסקופ מייעץ לך על 10 מסעדות חדשות טובות בבירה, שהן הימור בטוח", מתאר המגזין את הפיגרוסקופ -FIGAROSCOPE – באתר האינטרנט שלו.

מירושלים ללונדון דרך פריז, שאבור, המסעדה העשירית של גרניט, השנייה בפריז אחרי Balagan, הפכה לאחד המקומות הפופולריים ביותר בעיר. רק לפני חודש קטף גרניט את הפרס לשף הטוב ביותר בפריז בתחרות שארגן מגזין פודינג.

"אני לא יודע איך לעכל את זה," אמר גרניט. "אין לי ממש מילים, ולרוב אני אדם שיש לו הרבה מה לומר". בראיון ללה פיגרו עם פתיחת המסעדה, תיאר גרניט – שמסעדתו הראשונה, מחניודה, נפתחה בשנת 2009 והפכה אותו לכוכב – את המטבח שלו כ"כור היתוך, ממש כמו ישראל. הורי היו גרמנים ופולנים, חברי ילדותי ממרוקו, ואז הכרתי תימנים, פלסטינים … זה איפשר לי לבנות את עצמי, ובהמשך, ליצור את השפה הקולינרית שלי", הסביר.

Exit mobile version