Site icon IAS

הפיינל פור 2023 יוצא לדרך עם מטאברס חדש, EuroLeague Land

מטוסי טורקיש איירליינס בנמל התעופה של איסטנבול. צילום יח"צ

פיינל פור היורוליג בחסות טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) ייצא לדרך השבוע בקובנה, ליטא, אחת מערי הכדורסל האיקוניות. טורניר הכדורסל ברמה הגבוהה ביותר של אירופה יתקיים ב-19-21 במאי שבו ארבע הקבוצות הטובות ביותר של אירופה, ברצלונה (ספרד), אולימפיאקוס פיראוס (יוון), AS מונקו (מונקו) וריאל מדריד (ספרד), יתחרו על האליפות. האירוע יתקיים בז'לגיריו ארנה, שיכול לארח יותר מ-15,000 צופים. קובנה תארח את האירוע לראשונה השנה ותצטרף לרשימת הערים החשובות שאירחו את האירוע.

כדי לחגוג את הפיינל פור, בשיתוף היורוליג, טורקיש איירליינס תשיק את המטאברס זו השנה השנייה ברציפות. גלשו אל euroleagueland.net כעת והצטרפו לעולם החדש, שנבנה סביב הפיינל פור והקבוצות המשתתפות בו. תוכלו לשחק במשחק החדש של Turkish Airlines, ולאסוף מטבעות כדי לבנות מגרש חלומות משלכם. מלבד היכולת להתאים אישית את האווטאר שלכם, לשחק מיני-משחקים שונים או פשוט לבלות באופן וירטואלי עם מעריצים אחרים, תוכלו גם להיפגש עם שחקני ה- Final Four, שיתחברו למטאברס שלהם מקובנה. הישארו מעודכנים ועקבו אחר ערוצי המדיה החברתית של היורוליג כדי לדעת מתי אתם יכולים לפגוש אותם בתוך המטאוורס!

במסגרת משחקי הפיינל פור יורוליג בחסות טורקיש איירליינס, תתקיים שוב תחרות "זמן טיסה" הייחודית, עטורת הפרסים, שמודדת את הזמן המרהיב של שחקנים באוויר בעקבות קפיצה. שיתוף פעולה עם החברה הטכנולוגית Hawk Eye Innovations, הזמן הנמדד במהלך המשחק יעובד בשבריר שנייה וישולב בשידור חי. אלוף "זמן הטיסה", יהיה זה שיישאר באוויר זמן רב יותר בקפיצה בודדת.

יו"ר הדירקטוריון והוועד המנהל של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולט (Prof. Dr. Ahmet Bolat) מסר: "כחברת התעופה שטסה ליותר מדינות מכל חברה אחרת, טורקיש איירליינס מחברת מיליוני אנשים מ-5 יבשות על פני רשת הנתיבים העצומה שלה. לתשוקה של הכדורסל יש גם איכות דומה של איחוד אנשים, ללא קשר למיקום, תרבות ולאום. כשותפה ותיקה ונותנת חסות של Turkish Airlines Euroleague, אנו שמחים לחלוק את התשוקה הזו עם מעריצים ברחבי העולם, שהגיעה לשיאה בפיינל פור, המתקיים בקובנה, ליטא השנה. אנו מאחלים הצלחה לכל הקבוצות המתחרות."

נשיא היורוליג בכדורסל, דז'אן בודירוגה (Dejan Bodiroga), אמר: "זה תענוג לקבל את פני אלפי אוהדים מסורים מרחבי העולם לפיינל פור. העיר קובנה תהפוך למוקד הכדורסל בין ה-19 ל-21 במאי ואני בטוח שהאווירה שנחווה בזירה וברחובות קובנה תהיה ייחודית". ברצוני להודות לטורקיש איירליינס על שיתוף הפעולה, הם המפתח להמשך החוויה הטובה ביותר האפשרית למעריצים שלנו, אפילו יותר ברגע כל כך מיוחד כמו הפיינל פור, שבמהלכו מיליוני עיניים מתבוננות בנו".

חצי גמר הפיינל פור ייערך ביום שישי, 19 במאי בשעה 18:00 (שעון מקומי) בין אולימפיאקוס פיראוס (יוון) ל-AS מונקו (מונקו), בעוד שהשני יתקיים באותו יום שוב בשעה 21:00 (שעון מקומי). בין FC ברצלונה (ספרד) לריאל מדריד (ספרד). ביום ראשון, 21 במאי, אלופת הטורניר תיקבע במשחק הגמר לאחר שהקבוצות המפסידות יאבקו על המקום השלישי.

Exit mobile version