Site icon IAS

דלתא איירליינס תפעל כדי להבטיח נסיעות בטוחות יותר

נוסעת דלתא איירליינס נבדקת ע"י רשות המכס והגנת הגבולות של ארה"ב. צילום יח"צ

דלתא איירליינס משתפת פעולה עם המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) כדי ליידע את לקוחותיה ברחבי העולם על חשיפה אפשרית ל- COVID-19. יחד עם עוד תשע חברות שותפות מכל רחבי העולם, דלתא איירליינס, בשילוב כוחות עם גופים ממשלתיים ועם בכירים במערכות בריאות ורשויות תעופה, תפעל כדי להבטיח נסיעות בטוחות יותר בכל שלב של הטיסה.

החל מ-15 בדצמבר, דלתא תהיה חברת התעופה האמריקנית הראשונה שתבקש מלקוחותיה, הטסים לארה"ב מיעדים בינלאומיים, לספק מרצונם חמישה פרטי מידע, כדי לסייע למאמצי המעקב:

"מחקרים עצמאיים הוכיחו שרבדים רבים של הגנה, שדלתא כבר מיישמת, מורידים למינימום את הסיכון להדבקה בקורונה, והתוכנית לאיתור נגועים מוסיפה עוד רובד חיוני להבטחת הביטחון במהלך הטיס ", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), מנהל חווית הלקוח בחברת דלתא. "אנחנו רוצים שהנוסעים שלנו ירגישו בטוחים כשיחזרו לטוס, ותוכנית וולונטרית זו היא עוד דרך נוספת בה אנו יכולים לספק הבטחה נוספת לנוסעינו ועובדינו".

לקוחותינו יכולים להשתתף בהתנדבות בתוכנית של דלתא למעקב אחר המגעים, במידה והינם:

על פי התהליך החדש, דלתא עובדת עם CDC כדי לייעל את מאמצי המעקב אחר המגעים, באמצעות העברה מאובטחת של חמשת פרטי המידע שהתקבלו מלקוחותינו, ישירות אל ה-CDC, באמצעות רשות המכס והגנת הגבולות של ארה"ב (CBP).

פעולה זו תעניק ל- CDC גישה לנתונים בזמן אמת ותקטין באופן ניכר את הזמן הנדרש ליידוע הלקוחות שנחשפו לחולה מאומת, פעולה המתבצעת בדרך כלל באמצעות היחידות של משרדי הבריאות המקומיים. ההעברה המהירה של המידע ללקוחותינו יכולה לסייע בהפחתת מקרים של חשיפה פוטנציאלית ובעצירה של התפשטות הנגיף. נכון לעכשיו, במקרה של חשד, ה- CDC מבקשת מדלתא את רשימת הנוסעים של אותה טיסה, כדי לזהות את כל הלקוחות שישבו שש שורות מלפני ומאחורי הנוסע החשוד. מידע זה מועבר לאחר מכן לצורך מעקב למחלקות הבריאות המקומיות על פי האזור, כאשר כל מחלקה לוקחת אחריות על הנוסעים בתחומה.

הנתונים מהווים מרכיב מרכזי בחזון שלנו לגבי עתיד ענף התחבורה, ואנחנו מבינים שהשאיפה שלנו תוכל להתממש, כל עוד הנוסעים יתנו בנו אמון ויראו אותנו בתור מי שמגן על זהותם ועל המידע שמסרו. כל הנתונים שהוגשו על ידי הלקוחות בהתנדבות בתהליך זה של איסוף מידע, נשלחים ל- CDC תוך שימוש בערוצים המבוססים בין חברות תעופה לבין רשות המכס והגנת הגבולות של ארה"ב (CBP) עבור 'מערכת המידע המקדים אודות הנוסעים' (APIS). מידע זה יישמר במערכות שלנו לא מעבר למה שנדרש להשגת היעדים של איתור המגע, או כפי שזה נדרש על ידי השלטונות.

חיטוי מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

ההגנה על ביטחונם ופרטיותם של לקוחותינו היא בראש סדר העדיפויות של כל עובדי דלתא, והלקוחות יכולים להיות בטוחים כי המידע אודותם יטופל ברמת הזהירות האופטימלית, בדיוק כשם שאנו מקפידים על ביטחון לקוחותינו לאורך כל מהלך המסע.

בשבוע שעבר דלתא הכריזה על השותפות שלה עם נמל התעופה הבינלאומי אירופורטי דה רומא ונמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון באטלנטה, להשקת תוכנית בדיקות COVID-19 טרנס-אטלנטית ראשונה מסוגה שתאפשר כניסה לאיטליה ללא צורך בשהייה בבידוד ביתי. הלקוחות המורשים להשתתף בתוכנית יקבלו פטור ממגבלות הבידוד הביתי עם הגעתם לאיטליה.

במסגרת פיילוט זה, איסוף המידע למעקב אחר מגעים יהיה חובה לכל הנוסעים הטסים לארה"ב. פיילוט זה ומאמצי איתור המגעים המתמשכים שלנו הם צעדים שיש להם השפעה מכרעת בתהליך חידוש בטוח של הטיסות הבינלאומיות.

מעקב אחרי מגעים הוא אחד החידושים האחרונים שבאמצעותו אנו מבטיחים את ביטחונם העובדים שלנו, של ציבור הנוסעים וקהילותיהם. החל מחסימת המושבים האמצעיים עד ל-30 במרץ 2021, דרך הדרישה לעטיית מסכות במהלך כל שלבי הטיסה, וכלה בהפעלה של יותר מ-100 מנגנונים שונים למען בטיחות הנוסעים, שאנו ממשיכים להתאים את עצמנו למציאות של התפתחות המגפה.

Exit mobile version