Site icon IAS

דלתא איירליינס עסוקה בבניית נמלי התעופה של העתיד

מועדון 'דלתא סקיי' חדש בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס. הדמיה דלתא

דלתא איירליינס (Delta Airlines) תרענן את חווית הלקוחות באמצעות שדרוג בעלות של כ-12 מיליארד דולר בטרמינלים של הרכזות סיאטל, לוס אנג'לס וניו יורק לה גוארדיה, לקראת עונת הנסיעות קיץ 2022.

מודרניזציה ושדרוג של חווית הלקוחות בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס

השלב הראשון בהליך ה- Delta Sky Way ייפתח באמצע חודש אפריל בטרמינל 3 שירכז לראשונה את ביצוע הצ'ק אין, ביטחון ואיסוף כבודה. הודות לשותפות של דלתא איירליינס עם TSA, טכנולוגיית זיהוי פנים חדשה תאפשר ללקוחות היוצאים מלוס אנג'לס לשלוח כבודה, לעבור דרך האבטחה ולעלות לטיסה ללא מגע יד לחלוטין באמצעות שימוש בזהותם הדיגיטלית. כל הלקוחות ייהנו מהליך מהיר יותר מרגע הצ'ק אין ועד שער היציאה, ולקוחות Delta One ייהנו מחוויית צ'ק-אין בלעדית ומפנקת.

במקביל ייפתח מועדון 'דלתא סקיי' חדש, בעיצוב עכשווי המשתרע על 2787 מ"ר עם בר ענק הממוקם מהחלק הפנימי ועד לחיצוני (Sky Deck) , בו יוכלו הנוסעים ליהנות מנופים פנורמיים של מרכז העיר לוס אנג'לס. לשירות הנוסעים יעמוד תפריט מגוון ועונתי, מקלחות ומספר גדול של מקומות ישיבה. בסוף הליך השדרוג טרמינל 2 ו-3 יכללו 27 שערים וחיבור לטרמינל טום בראנדלי (טרמינל B).

שדרוג הכבישים המובילים לנמל התעופה ניו יורק לה גוארדיה ולטרמינל חברת דלתא איירליינס. הדמיה דלתא

שדרוג נגישות ההגעה לנמל התעופה ניו יורק לה גוארדיה

לקוחות החברה יראו את השינוי כבר באביב הקרוב ויתקבלו בברכה בטרמינל בו יעברו את כל ההליך ללא מגע יד, בעזרת טכנולוגיה הנמצאת כבר בשימוש במרכזים של דלתא איירליינס בדטרויט ואטלנטה, באמצעות אפליקציית Fly Delta ובשיתוף פעולה עם TSA PreCheck.

הפרויקט יכלול גם שדרוג הכבישים המובילים לנמל התעופה ואפשרויות החנייה, תשתיות שערי היציאה, אוכל וסיוע לבעלי חיים. תוכנית אמנות ברמה עולמית, תתאפשר הודות לשיתוף הפעולה של דלתא עם מוזיאון קווינס ורשות נמלי התעופה של ניו יורק וניו ג'רזי המציגה יצירות של אמנים מקומיים.

חברי מועדון דלתא סקיי יוכלו בקרוב להתרווח במועדון הגדול ביותר של החברה, שיושק בטרמינל C של נמל התעופה לה גוארדיה, בגודל של 3,158 מ"ר, שיארח כ-600 נוסעים. תפריט פרימיום של אוכל ומשקאות, יצירות אמנות של אמנים מקומיים יוצגו במקום, עיצוב יוקרתי ועוד. תוספת עתידית למועדון תהיה מרפסת סקיי לכל ימות השנה, שתציע נופים של העיר.

הבנייה החלה ב-2017 ומתבססת על ההשקעה הנרחבת של דלתא בתשתית נמלי התעופה בניו יורק. לאחר השלמתו, הפרויקט יאחד את טרמינלים C ו-D למתקן אחד חדיש, הכולל 37 שערים על פני ארבעה מתחמים ואולם יציאות והגעה מרוכז שיפשט את נקודות המגע של הצ'ק-אין, הבידוק הביטחוני ואיסוף הכבודה.

עמדות הצ'ק אין בטרמינל דלתא בניו יורק לה גאורדיה. הדמיה דלתא

טרמינל חדש בנמל התעופה הבינלאומי סיאטל – טקומה

טרמינל חדש ומודרני בגודל של 41,806 מ"ר נבנה בנמל התעופה הבינלאומי סיאטל – טקומה, המתוכנן להיפתח באביב הקרוב, שיגדיל את מספר השערים הבינלאומיים מ-12 ל-20 וקיבולת כפולה של כ-2,600 נוסעים לשעה, בהשוואה ל-1,200 כיום.

ממוקם מזרחית למתחם A הנוכחי ומציע שירותים חדשים כמו חדרי הנקה, אזורי סיוע לבעלי חיים, בדיקת דרכונים מהירה ומתחם איסוף כבודה חדש ומעוצב, שיקטין את זמן ההליך הממוצע של כל נוסע בכ-15 דקות.

מתחם איסוף כבודה בנמל התעופה הבינלאומי של סיאטל, הכולל עבודה של האמנית המקומית מסיאטל, מרלה זקריאס. הדמיה דלתא
Exit mobile version