Site icon IAS

דלתא איירליינס חוזרת להפעיל 2 טיסות יומיות מתל אביב לניו יורק

מטוס דלתא איירליינס צילום דלתא

דלתא איירליינס מוסיפה בסתיו הקרוב למעלה מ-100 טיסות יומיות לנמלי התעופה קנדי ולה גוארדיה ניו יורק, גידול של 25% בקיבולת לעומת תקופת הקיץ ושווה ערך ל-8000 מושבים נוספים בכל יום.

ג'ו אספוזיטו (Joe Esposito), סמנכ"ל התכנון לרשת קווי התעופה של דלתא איירליינס: "אנו מגדילים ב- 25% את הקיבולת בסתיו כדי לענות על הביקוש המשמעותי לנסיעות עסקיות ובינלאומיות לשנה הבאה. אנו ממשיכים לספק יותר בחירה ונוחות תוך בנייה מחדש של הקישוריות הגלובלית שלנו ומעניקים את מה שדלתא עושה הכי טוב – לשים את הלקוחות בראש מעיינינו עם שירות יוצא דופן ואמין וחוויית נסיעות יוקרתית. "

טיסות טרנסאטלנטיות

דלתא איירליינס תפעיל בדצמבר למעלה מ-15 טיסות יומיות ל-13 יעדים מעבר לאוקיינוס. החל מה-18 בדצמבר דלתא תחזור לשתי טיסות יומיות בקו לתל אביב (TLV) לאחר הפחתה זמנית לטיסה יומית אחת בחודש נובמבר.

החל מה-6 בדצמבר תעבור החברה ל-2 טיסות יומיות לפריז שארל דה גול (CDG) ולונדון היתרו (LHR) וטיסה יומית לדבלין (DUB). החל מה-7 בדצמבר תחדש דלתא איירליינס את הטיסות ללאגוס (LOS) עם 3 טיסות שבועיות והטיסות לפרנקפורט תחודשנה ב-13 בדצמבר.

טיסות פנימיות

דלתא תחזיר עד חודש הבא את הטיסות הישירות ל-40 יעדים מקומיים ופופולאריים מניו יורק: כמו בוסטון (BOS), וושינגטון (DCA), דורהאם (RDU) ושארלוט  (CLT). לאחרונה השיקה דלתא קו טיסות מלה גוארדיה לטורונטו והחל מה-1 בנובמבר תשיק טיסות לוורסטר, מסצ'וסטס (ORH). בסך הכל תפעיל החברה כ- 400 טיסות יומיות משני נמלי התעופה של ניו יורק ל-92 יעדים מקומיים ובינלאומיים.

40 יעדים מקומיים ופופולאריים מניו יורק, בסתו הקרוב. צילום דלתא איירליינס

טיסות לאמריקה הלטינית

בנוסף, דלתא איירליינס תפעיל למעלה מ-20 טיסות יומיות ל-18 יעדים באמריקה הלטינית והאיים הקריביים, מה שיחזיר את החברה ל-85% מרמת פעילותה לפני משבר הקורונה. הטיסות לסאו פאולו (GRU) ולוס קאבוס (SJD) תחודשנה ב-19 בדצמבר. טיסה יומית לסנט תומאס (STT) וסנט מרטין (SXM) החל מה -18 בדצמבר וקו שירות חדש לפנמה.

דלתא ממשיכה בשיפור התשתיות בנמלי התעופה של ניו יורק. ב- JFK, דלתא מתקדמת עם תוכנית שיפוץ טרמינל 4 שיעניק לדלתא 10 שערי יציאה חדשים ותאחד את כל פעילותה בטרמינל זה עד קיץ 2023. בינתיים, ב- LGA, השיפוץ של דלתא בסכום של 3.9 מיליארד דולר מתקדם לאיחוד טרמינלים C ו- D למתחם חדש אחד עם ארבעה מסלולים עד סוף 2024.

Exit mobile version