Site icon IAS

דלתא איירליינס: הדרך לעתיד בר קיימא

ערכות נוחות של Delta One® מאת Someone Somewhere. צילום יח"צ

דלתא איירליינס מאיצה את מאמציה לבניית עתיד בר-קיימא. החל מהחודש, חברת התעופה תרענן את היצע המוצרים במטוסיה ע"י ערכות נוחות מעשי ידי אמן, מצעים ממוחזרים, כלי שירות הניתנים לשימוש חוזר ומתכלה וכן יין מובחר בפחיות. יחד, המוצרים יצמצמו את צריכת הפלסטיק לשימוש חד פעמי במהלך הטיסה בהיקף של כ-4.9 מיליון פאונד [מעל 2200 טון] בשנה – משקלן של כ-1,500 מכוניות בגודל סטנדרטי – ויגדילו משמעותית את תמיכתה של דלתא בעסקים המופעלים על ידי מיעוטים ונשים.

"החלטות שאנחנו מקבלים בכל היבט בנוגע למוצר שלנו מעניקות הזדמנות לממש שתי הבטחות מרכזיות: לספק חוויות לקוח יוצאות דופן, ולבנות עתיד טוב יותר לאנשים ולכדור הארץ שלנו", אומרת אליסון אוסבנד, סמנכ"לית ומנהלת תחום חוויית הלקוח בדלתא. "התוספות האחרונות הללו מספקות ללקוחותינו משהו ייחודי, מפחיתות את הנזק הסביבתי הנגרם על ידינו ומאפשרות יצירת מקומות עבודה עבור קהילות שאותן אנחנו משרתים ברחבי העולם".

במהלך השנה האחרונה העמיקה דלתא את קשריה עם ספקים בשווקי מפתח, מה שמאפשר לחברת התעופה להגיש יותר פריטי תפריט ממקור מקומי, והיא הציגה מערך משקאות המפנה זרקורים אל המזקקה הראשונה בארה"ב שהיא בבעלותם של אפרו אמריקאים, Du Nord Social Spirits.

"דלתא תמיד שמה את האנשים במרכז של כל מה שאנחנו עושים", אומרת אמיליה דֶלוּקה, סמנכ"לית האחראית על תחום הקיימות. "ההתמקדות הזו על האדם היא הדבר הראשון שהוביל את דלתא להחלטה להביא למטוסיה מוצרים חדשים שמפחיתים פסולת, להרחיב את גיוון הספקים ולבנות קהילות.  אנחנו רוצים להגן על כדור הארץ שלנו ועל האנשים החיים עליו, והמוצרים שאנחנו מספקים בעת הטיסה הם המהלך העדכני ביותר המאפשר לנו לחוות את המחויבות הזו שלנו".

 ערכות נוחות של Delta One® מאת Someone Somewhere, הכוללות מוצרי טיפוח עור מאת Grown Alchemist

דלתא פנתה למותג ההלבשה המקסיקני Someone Somewhere על מנת שזו תיצור את ערכות הנוחות עבור לקוחות הטסים במחלקת הפרימיום של Delta One. Someone Somewhere הוא תאגיד בעל מיתוג הצטיינות של B Lab המשלב עבודות יד מסורתיות מקסיקניות עם מוצרים חדשניים, והשותפות של דלתא עם המותג יצרה מקומות עבודה ליותר מ-250 אנשים בחמש מהמדינות הפגיעות ביותר במקסיקו.

ערכת האביזרים החדשה מביאה לביטולם של חמישה פריטי פלסטיק חד פעמיים כמו שקיות רוכסן ואריזות, ומפחיתה את השימוש בפלסטיק בהיקף של עד 90,000 פאונד [40 טון] בחישוב שנתי. תהליכי היצור של מוצרי האומנים של Someone Somewhere מפחיתים פסולת ונעשים תוך שימוש בכותנה מתחדשת. העֶרכות החדשות יושקו על הסיפון המטוסים בתחילת פברואר ויכילו מוצרים ברי קיימא, ממוקדי בריאות, ובכלל זה מסכת עיניים של Someone Somewhere, שפתונים טבעיים נגד יובש ותחליב ידיים טבעי מתוצרת Grown Alchemist וכן מברשת שיניים מבמבוק של Humble Co. שני המוצרים של Grown Alchemist המסופקים על סיפון מטוסי החברה יעברו לאריזות אלומיניום באפריל 2022.

מצעי Delta One® עשויים מחומרים ממוחזרים

ערכות המצעים הרכים, הנוחים והמובחרים של דלתא מיוצרות כעת מיותר מ-100 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים כל אחת, ועל ידי כך ייעשה שימוש ב-25 מיליון בקבוקים ממוחזרים מדי שנה. חברת התעופה היא בין הראשונות שהשתמשו במצעים העשויים 100% פוליאסטר ממוחזר (rPET) –  בשילוב עם שימוש חדש שנעשה לאריזות מצעים לשימוש חוזר – והדבר יפחית את השימוש בפלסטיק חד פעמי בהיקף של עד 260,000 פאונד [כמעט 120 טון] בשנה. הערכות החדשות החלו להופיע על סיפון המטוסים בדצמבר 2021.

דלתא מציעה כעת סכו"ם במבוק לארוחות טריות במחלקה הראשונה . צילום יח"צ

כלי אוכל רעננים

דלתא ממשיכה לשדרג את כלי השירות במטוסיה ברחבי העולם על ידי הצגת מוצרים מחומרים טבעיים וממוחזרים, זאת כדי להחליף ולהפחית את השימוש בפלסטיק. עם השלמת הפרויקט בהמשך השנה יביא מעבר זה להפחתה של כ- 4.3 מיליון פאונד [1950 טון] בשימוש בפלסטיק. דלתא מציעה כעת סכו"ם במבוק לארוחות טריות במחלקה הראשונה בטיסות פנים בארה"ב ובטיסות בינלאומיות נבחרות. בהמשך השנה, כל לקוחות תא הנוסעים הראשי בטיסות הבינלאומיות יראו גם הם כלי אוכל חדשים העשויים מחומר מתכלה, סכו"ם במבוק ומצעיות (placemat) נייר פרימיום. זהו הצעד האחרון בצמצום ההיקף של פריטי פלסטיק לשימוש חד-פעמי במטוסי החברה. בשנת 2018 הסירה דלתא מגוון פריטי פלסטיק חד פעמיים ממטוסיה, וזה כלל מקלות ערבוב, עטיפות, כלי שירות וקשיות.

יינות מובחרים בפחיות מיקב Imagery Estate

דלתא תגיש כעת שני יינות חדשים בפחיות אלומיניום מיקב אימג'רי אסטייט, יקב פרימיום מסונומה בניהולה של הייננית עטורת הפרסים ג'יימי בנציגר (Jamie Benziger). בשנת 2019, ג'יימי נבחרה לייננית הטובה ביותר בתחרות היין הבינלאומית לנשים ונמנתה ברשימת ה-"40 מתחת לגיל 40" של כתב העת Wine Enthusiast. דלתא תציע קברנה סוביניון ושרדונה של אימג'רי על סיפון מטוסיה החל מטיסות נבחרות מחוף לחוף החודש, וזה יתרחב לכל הטיסות הפנימיות בהמשך השנה. אריזת האלומיניום של היין מפחיתה את השימוש השנתי בפלסטיק בהיקף של עד 250,000 פאונד [113 טון]. נוסיף גם כי את היינות של אימג'רי מגדלים בגידול בר קיימא, כפי שאושר על ידי התאחדות היין בר קיימא של מדינת קליפורניה.

לדלתא מחויבות ארוכת שנים לתחבורה אווירית בת-קיימא, והיא ממשיכה לספק הצעות וחוויות המטיבות עם הלקוחות שלנו ועם העולם. דוח ה-ESG של דלתא אייר ליינס מדגיש את כוונתה להיות זרז לשינוי עולמי.

Exit mobile version