Site icon IAS

דובאי כמרכז עולמי לספורט אלקטרוני וחדשנות דיגיטלית

פסטיבל הספורט האלקטרוני של דובאי 2022

פסטיבל הספורט האלקטרוני של דובאי, שנערך ב-12 הימים האחרונים בדובאי אקספו, מסתיים בהכתרת זוכי האליפות העולמית של  PUBG ומחזק את מעמדה של דובאי כמרכז עולמי לספורט אלקטרוני וחדשנות טכנולוגית!

האטרקציות הפופולריות ביותר של משרד התיירות כללו את PUBG Global Championship 2022, GameExpo, PopConME, Initiate Summit, Wegz בהופעה חיה ו- Minecraft Esports Schools Clash.

ממארגני DEF (פסטיבל הספורט האלקטרוני) נמסר: "דובאי סימנה אתמול את סיומו של פסטיבל הספורט האלקטרוני של דובאי לשנת 2022 שנערך בחסותו של הוד מעלתו שייח' אחמד בן מוחמד בן ראשיד אל מקטום, יו"ר מועצת התקשורת של דובאי. היום המסכם של הפסטיבל בן 12 הימים הציג את סבב האליפות של הגמר הגדול של אליפות PUBG העולמית 2022, בו הוכתר צוות נאטוס וינסרה לזוכה וצוות 17 בסגנית האלופה, מתוך 32 קבוצות מארבעה אזורים בדובאי שהתחרו על נתח של יותר מ-2 מיליון דולר. הפסטיבל חיזק את מעמדה של דובאי כמרכז לטכנולוגיה, חדשנות, אירועים ותיירות, והפגיש גיימרים מובילים, מובילי מחשבה בתחום הספורט האלקטרוני וחובבי תרבות הפופ מכל העולם."

בפסטיבל ניתן היה לראות שורה מרגשת של אירועים חיים, קונצרטים ופעילויות תרבות שקיבלו את פני חובבי ספורט האלקטרוני ואנשי מקצוע בתעשייה. בנוסף, במהלך הפסטיבל יצא לדרך  ה-Initiate Summit, פלטפורמת למידה חדשה B2B פורצת דרך עבור אנשי מקצוע, מפתחים וקריאייטיבים בתחום הספורט האלקטרוני והמשחקים. הפסגה התקיימה בשיתוף עם מרכז הסחר העולמי של דובאי ודובאי מדיה סיטי, חברה בקבוצת TECOM שותפת הידע של האירוע. המהדורה הראשונה של הפסגה קיבלה את פני למעלה מאלף משתתפים ויותר מ-60 מובילי מחשבה בתעשייה והספורט האלקטרוני, והדגימה את התיאבון של דובאי לצמיחה במגזר האלקטרוני.

במהלך הפסטיבל הגיעו כמה מהסלבריטאים הגדולים ביותר בהוליווד, לשתיים מהאטרקציות המרכזיות: GameExpo ו- PopConME, כמו: קיט הרינגטון (ג'ון סנואו, משחקי הכס), כריס המסוורת' (ת'ור, תור) וסטיבן אמל (אוליבר קווין, חץ גרין). כמו כן, התארחו במהלך האירועים מפגשי מפגש מיוחדים, סדנאות בלעדיות, הקרנות סרטים, אמנים ויוצרים בינלאומיים, סמטת אמנים, תחרות קוספליי המציעה פרס של 75,000 דירהם לזוכה, תחרויות גיימינג וטורנירים של ספורט אלקטרוני.

זאת ועוד, התקיימו בפסטיבל גם שלושה טורנירי ספורט אלקטרוני עממיים, בשיתוף עם מותגי גיימינג עולמיים, כולל Minecraft ו-Honor of Kings,  – כאשר מתחרים אזוריים ושחקני נוער עלו לבמה כדי להשוויץ בכישוריהם ולזכות בפרסים בשווי של עד $25,000 . השתתפו בהם למעלה מ-600 תלמידים מ-12 בתי ספר בדובאי וגיימרים בטורניר HUB ME עם כמעט 1,800 שחקנים שהתחרו על מאגר פרסים של  22,000 דירהם במגוון מותגי משחקים פופולריים, כגון Fortnite, Brawl Stars, FIFA23, Valorant ו-Rocket League ועוד.

בסיום פסטיבל הפתיחה, האמן המצרי הפופולרי Wegz הופיע בהופעה חיה ב-19 בנובמבר בחלון ראווה מוזיקלי מחשמל, לצד אמנים ומוזיקאים מוכרים נוספים.

הפסטיבל שאף לאחד ולפתח את קהילות המשחקים והספורט האלקטרוני בדובאי ובאזור. לצד הפסטיבל, קהילות אלו מעודדות מודעות והבנה לערך של משחקי וידאו ומעודדות את הדור הבא להתייחס לספורט אלקטרוני וגיימינג כמקצוע.

Exit mobile version