Site icon IAS

ברית התעופה סקאיי טים פתחה טרקלין ראשון בדרום אמריקה

הטרקלין החדש של ברית התעופה סקאיי טים בסנטיאגו דה צ'ילה . צילום סקאיי טים

ברית התעופה סקאיי טים (Skyteam) הודיעה על פתיחתו של הטרקלין הראשון בדרום אמריקה. גודלו של הטרקלין בסנטיאגו דה צ'ילה 757 מ"ר והוא מצטרף לטרקלינים קיימים בנמלי התעופה של ונקובר, איסטנבול, דובאי ועוד.

הטרקלין משמש את חברי Skyteam Elite Plus, כמו גם את נוסעי מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים, ממוקם בקומה הראשונה של טרמינל 2, Pier E, המשקיף להרי האנדים. בטרקלין החדש מקומות ישיבה עם נקודות טעינה, אינטרנט אלחוטי חינם, מקלחות ומזנון עשיר (כולל אמפנדס) הזמין לאורך כל היום לארוחות בוקר, צהרים וערב.

מזנון עשיר בטרקלין סקאיי טים בסנטיאגו דה צ'ילה. צילום סקאיי טים
חדר השירותים בטרקלין סקאיי טים בסנטיאגו דה צ'ילה. צילום סקאיי טים

הטרקלין בסנטיאגו דה צ'ילה משמש את נוסעי חברות התעופה החברות בברית: אארולינאס ארגנטינס, אארומקסיקו, אייר פראנס, דלתא איירליינס ו-KLM. פתוח החל משלוש שעות לפני הטיסה הראשונה ועד הטיסה האחרונה. ברית סקאיי טים הודיעה גם כי הטרקלין בסידני ייפתח מחדש בהמשך השנה, לאחר שעבר שיפוץ נרחב. לעומת זאת, טרקלין הברית בטרמינל 4 שבנמל התעופה לונדון הית'רו נסגר לצמיתות לאחר פקיעת הסכם השכירות.

קריסטין קולוויל (Kristin Colvile), מנכ"ל ברית התעופה סקאיי טים אמר: " עם חזרת הטיסות הבינלאומיות, אנו נרגשים לשפר את חווית הלקוח על ידי הוספת טרקלין נוסף לרשת הגלובלית שלנו. שילבנו את החמימות של האירוח הצ'יליאני עם אלמנטים מהמטבח הטעים של המדינה כדי להציע מרחב מסביר פנים שהלקוחות יוכלו ליהנות מהם לפני שהם טסים."

פינות ישיבה בטרקלין סקאיי טים בסנטיאגו דה צ'ילה. צילום סקאיי טים
טרקלין סקאיי טים מעוצב בסנטיאגו דה צ'ילה. צילום סקאיי טים
Exit mobile version