Site icon IAS

ברית התעופה סטאר אלייאנס: העתיד כבר כאן!

Star Alliance Biometrics לנוסעי קבוצת לופטהנזה. צילום Depositphotos

החל מה-9 בנובמבר 2021 זה קורה! מערכת זיהוי ביומטרי של ברית התעופה סטאר אלייאנס (Star Alliance Biometrics) יאפשר לנוסעי לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס בנמלי התעופה של פרנקפורט, וינה ומינכן, גישה נוחה ומהירה לשער העלייה למטוס ללא צורך בכרטיס עלייה למטוס או נייד.

השירות בלעדי לחברי Miles & More. לאחר הרשמה חד פעמית באמצעות אפליקציית Miles & More וקבלת תנאי השימוש, הנוסעים המתמידים יכולים לגשת לבקרת כרטיס העלייה למטוס ולשערים נבחרים לעלייה מהירה ללא מגע. מערכת הזיהוי הביומטרי לא רק מאפשרת יותר נוחות נסיעה לנוסעים מתמידים, בתקופות מאתגרות אלו, אלא היא גם מספקת תרומה חשובה להגנה על הבריאות. טכנולוגיית זיהוי הפנים אינה מושפעת מעטיית מסכה והנוסעים יכולים לשמור על מסכת FFP2 עליהם, שהיא חובה בתוך הטרמינל.

"האופטימיזציה של הליכי הנסיעה היא בעדיפות עליונה עבורנו. עם טכנולוגיה ביומטרית, אנו יכולים להציע לנוסעים המתמידים שלנו יותר נוחות ומסע ללא מגע", אמר מייקל טרסטל (Michael Trestl), סמנכ״ל תפעול ראשי באוסטריאן איירליינס.

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ

נסיעות ללא מגע יד – כך זה עובד

Star Alliance Biometrics משתמשת בפתרון זיהוי המבוסס על טכנולוגיית זיהוי הפנים של תאגיד NEC היפני. זה זמין בחינם לכל חברי Miles & More שהסכימו לשימוש בנתונים הביומטריים שלהם. ההרשמה החד פעמית דרך אפליקציית Miles & More יכולה להתבצע בכמה שלבים. במהלך ההרשמה, החברים מתבקשים לצלם את עצמם, לאשר את זהותם בדרכון ולבחור את חברות התעופה ושדות התעופה שבהם ירצו להשתמש בשירות.

נתונים אישיים כגון תמונות ומאפייני זיהוי אחרים מוצפנים ומאוחסנים בבטחה בתוך הפלטפורמה. המערכת פותחה בהתאם לחוקי הגנת המידע החלים ומבוססת על הטכנולוגיה העדכנית ביותר של זיהוי פנים. אחסון הנתונים האישיים מוגבל למינימום הכרחי. לדוגמה, לא מאוחסנים שמות של לקוחות. יש לבצע את הרישום החד פעמי 24 שעות לפני היציאה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Exit mobile version