Site icon IAS

בריטיש איירווייס ממשיכה במהפכת מחלקת העסקים

מושב במחלקת העסקים של בריטיש במטוס איירבוס A350. תמונה יח"צ

בריטיש איירווייס (British Airways) אישרה השבוע ברשתות החברתיות את השלב הבא בתוכניתה לצייד במהלך השנה הקרובה את 12 מטוסי הבואינג B787-8 במושבי Club Suite, מדובר בסוויטות אישיות עבור הנוסעים במחלקת עסקים. בריטיש איירווייס השיקה את מושבי Club Suite בשנת 2019 והתאימה בהתמדה את מטוסי הבואינג B777 , A350 ו-B787-10 החדשים בסוויטות. לבריטיש איירווייס גם 18 מטוסי בואינג B787-9, שגם הם צפויים להיות מצוידים ב-Club Suite בשלב מסוים.

בשנת 2019 הודיעה חברת התעופה הבריטית על תוכנית בעלות 6.5 מיליארד ליש"ט, שמטרתה לבצע שדרוגים במחלקות היוקרה של החברה. התהליך החל עם מהפך משמעותי במחלקת העסקים Club World וכניסתו לשירות בזמנו של מטוס האיירבוס 350A המתקדם, מחלקת העסקים החדשה תוכננה בהתאם לצרכים העדכניים ביותר של לקוחות החברה וצוידה במושבי Club Suite חדשים, שהם למעשה סוויטות אישיות עבור הנוסעים במחלקה, המבטיחות פרטיות מרבית וחוויית טיסה אקסקלוסיבית. העיצוב המחודש של המחלקה בתצורת 1-2-1, מאפשר לכל נוסע גישה ישירה למעבר היישר מהמושב, פרטיות מוחלטת אודות לדלת הזזה אישית לכל סוויטה ומיטה-ספה יוקרתית ונוחה במיוחד.

מחלקת העסקים היא בעלת יכולת אכסון כבודת יד גבוהה ב-40%, מציעה פינת טיפוח ומראה אישית בכל סוויטה, חיבור לאינטרנט אלחוטי מהיר, מסך אישי בגודל 18.5 אינץ', מערכת בידור עם תכנים חדשים ומגוונים לאורך כל הטיסה, מרגע ההמראה ועד הנחיתה ובנוסף, חיבור מותאם להטענת מחשב ומכשירים ניידים נוספים.

בריטיש מפרסמת בדף הפייסבוק שלה את תחילת תהליך הטמעת מושבי Club Suite במטוסי הבואינג 787-8. צילום מתוך דף הפייסבוק
Exit mobile version