Site icon IAS

בריטיש איירווייס חוזרת לשירות מלא ב-Club World

נוסעת בריטיש איירוויס נהנית משירות מלא במחלקת Club World. צילום בריטיש איירווייס

חברת בריטיש איירווייס (British Airways) חידשה את חווית האוכל המלאה במחלקת Club World לאחר שהשירות הופסק לפני שנתיים וחצי בשל מגיפת הקורונה. מנות בודדות מוגשות כעת שוב בנפרד- כולל מרקים וקינוחים חמים ותפריטים עונתיים חדשים שהוצגו "כדי לקדם את מיטב המטבח הבריטי".

האפשרויות כוללות את הקוטג' פאי האנגלי המקורי (בשר טחון שעליו ציפוי העשוי מחית תפוחי אדמה) ופונדנט שוקולד עם קרם אנגלז עשיר. יהיו גם מנות אזוריות טיפוסיות בקווים ספציפיים, כמו  דג מאהי מאהי (דוראדו) בגריל עם לימון ועשבי תיבול בטיסות לקאריביים, עוף דאם ביריאני במסלולים להודו ומאצ'בוס קינג סרטנים למזרח התיכון. לקוחות בטיסות ערב יכולים לבקש שירות אקספרס עם מגש אחד.

BA אמרה כי היא בחנה וריאציות של תפריטים וסגנונות שירות עם צוות הנוסעים של חברת התעופה במהלך החודשים האחרונים והיא מציעה בנוסף אזור צ'ק-אין מרענן של קלאב וורלד בטרמינל 5 בנמל התעופה לונדון הית'רו.

חזרתו של שירות האוכל המלא במחלקת Club World באה בעקבות השקת תפריטים חדשים במחלקת World Traveller ובמחלקת  World Traveller Plus ו- Club Europ בתחילת השנה, כמו גם חידוש שירות מגבות חמות/קרות במחלקות הפרימיום.

סאג'ידה איסמעיל (Sajida Ismail), ראש חוויית הנוסע בבריטיש איירווייס, אמר: "החזרת השירות המלא הוא בראש סדר העדיפות שלנו וזה התקבל בברכה ומעל הציפיות בקרב קהל הלקוחות. הקדשנו זמן להבטיח שאנו מציעים חווית אוכל פרימיום בסגנון בראסרי שלא רק טעימה, אלא גם כזו שהצוות שלנו מרגיש גאה להציע. קיבלנו משוב מעולה מהצגת התפריטים החדשים במחלקת First ובמחלקות World Traveller Plus, World Traveller ו- Club Europe, ואנו משוכנעים שהתפריטים החדשים במחלקת Club World לא יאכזבו."

Exit mobile version