Site icon IAS

בלגרד בירת סרביה: היעד המושלם לישראלים

בלגרד על רקע נהר הסאבה. צילום Depositphotos

משרד התיירות של בלגרד וסרביה ערכו אירוע חגיגי לקידום התיירות למדינתם, זו הפעם הראשונה מאז תחילת מגפת הקורונה. מספר רב של סוכני נסיעות, בכירי ענף התיירות ועיתונאים נאספו יחד במסעדת קלארו תל אביב כדי לצפות במצגות של האורחים הסרבים, שבהחלט שכנעו את הנוכחים להגיע ולבקר במדינה היפיפייה המציעה ערים תוססות, טבע במלוא תפארתו, תרבות עשירה, חוויות קולינריות והכל במחירים אטרקטיביים.

האורחים באירוע לקידום התיירות לבלגרד וסרביה. צילום חן גלילי.

 

שר התיירות, יואל רזבוזוב ברך את הנוכחים בסרטון שהוצג באולם ואמר : "אני שמח לברך אתכם אנשי התיירות מישראל ומסרביה. לישראל וסרביה יחסי חברות היסטוריים חזקים ובחודשים האחרונים קרו מספר התפתחויות חשובות ביחסים בתחומי התיירות והכלכלה שצפויים להעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינות. בחודש נובמבר סרביה פתחה את משרד המסחר בירושלים בראשותו של אלכסנדר ניקוליץ' ובחודש מרץ ביקרתי בבלגרד וחתמתי עם מקבילתי הסרבית טטיאנה מאטיץ' על הסכם שיתוף פעולה בתיירות. אני מקווה שכל הצעדים האלו יביאו להגדלת מספר התיירים הסרביים המגיעים לבקר בישראל. אני מעוניין לנצל את ההזדמנות ולהזמין את חברינו הסרבים לבקר בישראל וליהנות מכל הטוב שיש לנו להציע".

אירוע קידום התיירות לסרביה. צילום חן גלילי

אלכסנדר ניקוליץ' (Aleksandar Nikolić), קונסול כבוד של הרפובליקה הסרבית בישראל ומנכ"ל נציגות המסחר של סרביה בירושלים, אמר באירוע: "אני שמח מאוד שאנחנו נפגשים כאן, בערב המיועד לקידום התיירות לסרביה והתיירות הסרבית לישראל. סרביה היא ארץ מדהימה ביופייה: עשירה במים וירוק שופע. מטרתנו להכיר לתייר הישראלי גם מקומות הנמצאים מחוץ לבלגרד, כמו אובץ' והגן לאומי טארה. מודה לשר התיירות יואל רזבוזוב שמצא זמן לברך אותנו וגם לחבר הכנסת בועז טופורובסקי שהוא יו"ר השדולה הפרלמנטרית של הידידות עם סרביה ".

אירוע קידום התיירות לסרביה. צילום חן גלילי

ילנה סטנקוביץ' (Jelena Stanković), מנהלת יחסי הציבור בלשכת התיירות של בלגרד, אמרה באירוע החגיגי: "אני שמחה להיות פה הערב באירוע, יחד עם השותפים שלנו מסרביה. מטרתו של האירוע להזמין את הישראלים לבקר בארצנו היפיפייה ואני מקווה שבלגרד ושאר החלקים של סרביה ימשכו אף יותר תיירים ממה שהיו לפני תקופת הקורונה, למרות שגם אז המספרים היו מרשימים. מה שאנחנו מציעים זה סיורי ערים, חופשות מדהימות קצרות וארוכות של 7 ימים ויותר בכל המדינה ובמיוחד בבלגרד התוססת, טבע מהמם וחוויות קולינריות במחירים אטרקטיביים. בלגרד מציעה תרבות עשירה, מוזיאונים מרשימים ומעניינים ומכונה גם עיר הפסטיבלים ועיר ללא הפסקה".

Exit mobile version