Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס חוגגת 50 שנות פעילות בקווים לסין

מטוס אתיופיאן איירליינס. צילום יח"צ

אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה באפריקה והמפעילה טיסות מישראל, הגדילה בסוף חודש מרץ 2023 את תדירות הטיסות לשתי טיסות יומיות מת"א, חוגגת יובל לתחילת פעילותה בקווים לסין ומציעה טיסות מתל אביב לסין דרך נמל התעופה והטרמינל החדיש באדיס אבבה. חברת התעופה ביצעה את הטיסה הראשונה שלה לשנחאי ב-21 בפברואר 1973 ופעלה זמן מה לפני שהעבירה את טיסותיה לבייג'ינג ב-7 בנובמבר 1973, אחד היעדים הפופולריים שלה באסיה.

אתיופיאן איירליינס היא חברת התעופה האפריקאית הראשונה שטסה לסין ומחברת את המדינה עם אפריקה כולה כבר 50 שנה. סין נחשבת כעת לאחד השווקים הגדולים עבור אתיופיאן איירליינס המפעילה טיסות לארבעה יעדים: גואנגג'ואו, שנחאי, צ'נגדו והונג קונג.

מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס,  מספין טאסו, התייחס לאירוע ואמר: "תחילת הטיסות לסין לפני 50 שנה בישרה אבן דרך חשובה בהיסטוריה של חברת התעופה. אתיופיאן הייתה בין הראשונים לשרת את סין ומאז היא מספקת שירותים חיוניים למדינה. מכיוון שסין היא אחד מיעדי המפתח באסיה, אנו נשמור בשמחה על המחויבות שלנו לשרת את המדינה, ובכך לספק גישה לעם הסיני ליבשת אפריקה."

אתיופיאן איירליינס הציעה שירות ללא הפסקה ליעדים בסין אפילו במהלך מגיפת הקורונה, למרות שתדירות טיסות הנוסעים שלה הוגבלה, אך כעת תדירות הטיסות לערים סיניות גדלה משמעותית בעקבות הסרת ההגבלות על ידי ממשלת סין. בקרוב אתיופיאן תפעיל יותר טיסות יומיות לבייג'ינג, שנגחאי והונג קונג וכן עשר טיסות שבועיות לגואנגג'ואו וארבע טיסות שבועיות לצ'נגדו. כאשר תהיה חזרה מלאה, אתיופיאן תפעיל בסך הכול 35 טיסות שבועיות לסין. בנוסף,  אתיופיאן מפעילה גם 31 טיסות מטען שבועיות לתשעה יעדים בסין, כולל שתי טיסות שבועיות כל אחת לשיאמן ושנג'ן וכן אחת לצ'נגדו. נכון לעכשיו, אתיופיאן איירליינס מפעילה בסך הכול 66 טיסות שבועיות לעשרה יעדים בסין.

בנוסף, אתיופיאן איירליינס חידשה את טיסת הנוסעים מאדיס אבבה לשדה התעופה הבינלאומי צ'אנגי בסינגפור ב-25 במרץ 2023. החברה מפעילה 4 טיסות שבועיות באמצעות מטוס בואינג דרימליינר B787 . הטיסה החדשה גם תקל על קשרי סחר, השקעות ותיירות בין אפריקה לסינגפור. בהתאם לתוכנית של אתיופיאן להרחיב את הרשת ברחבי העולם.

'מערבולת הגשם' בנמל התעופה צ'אנגי סינגפור. צילום freepik
Exit mobile version