Site icon IAS

ארקיע לבנגקוק: טיסה ישירה המריאה היום אחרי חצות

ארקיע לבנגקוק: הטיסה הראשונה יצאה לדרך. צילום יח"צ

ארקיע לבנגקוק: הטיסה הראשונה יצאה לדרך. צילום יח"צ

ארקיע לבנגקוק, הטיסה הישירה הראשונה המריאה היום קצת אחרי חצות, ובכך שברה את המנופול של אל על, שהייתה עד כה חברת התעופה היחידה שהפעילה טיסות ישירות לתאילנד. חברת התעופה תאי איירווייס התאילנדית לא מפעילה טיסות ישירות בקו בנגקוק – תל אביב. טיסת ארקיע יצאה לדרכה בתום אירוע חגיגי בנתב"ג בנוכחות שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, מנהל רשות התעופה האזרחית יואל פלדשו ומנהל רשות שדות התעופה יעקב גנות.

הטיסות הישירות של ארקיע לתאילנד יופעלו במטוס בואינג 767-300 חכור של חברת התעופה האיטלקית נאוס, כאשר צוות הטייסים הוא איטלקי, אך השירות בטיסה לנוסעים ניתן במלואו על ידי דיילי ארקיע. מחיר הכרטיס כולל מזוודה, שתי ארוחות מלאות ושימוש במערכת הבידור, המשדרת תכנים של חברת HOT. המחירים: החל מ-349 דולר לכיוון במחלקת תיירים והחל מ-999 דולר לכיוון במחלקת עסקים

מלבד שבירת מונופול הטיסות הישירות של אל על לבנגקוק, שיתכן וישפיע על רמת המחירים בקו, יש לציין, כי חברות תעופה נוספות כמו קתאי פסיפיק והיינאן איירליינס מפעילות טיסות לא ישירות לתאילנד, כך שמגוון האפשרויות להגיע ליעד הזה הוא רב ובהתאם המחירים.

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין בדבריו באירוע השקת טיסת ארקיע לבנגקוק, כי כניסתה של חברת ארקיע לתחרות בקו נתב"ג – בנגקוק מבוצעת במסגרת רפורמת השמיים הפתוחים ותביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים ולהוזלה של תעריפי הטיסה.

ניר דגן מנכ"ל קבוצת ארקיע ציין, כי הקו לתאילנד הוא תחילתה של מהפכה בתחום היעדים הישירים שארקיע מציעה לישראלים: "ארקיע ממשיכה להתפתח ,היום אנו פותחים את הקו לתאילנד ובמקביל רכשה ותקבל החברה בשנתיים הקרובות מטוסים חדשים מאיירבוס ובאמצעותם תפתח טיסות ישירות ליעדי טיסה רחוקים, במחלקות עסקים ותיירים במחירים שלא היו מוכרים לקהל הישראלי עד כה".

Exit mobile version