Site icon IAS

ארוחת ערב במסעדה מתחת למים וכוכב מישלן או בדייט תחת הכוכבים?

יום האהבה באטלנטיס דה פאלם. צילום יח"צ

בין אם אתם מתכננים להציע נישואין, להתוודות על רגשותיכם או פשוט ליהנות עם יקירכם, "אטלנטיס דה פאלם" הוא היעד הרומנטי והאידיאלי ליום האהבה הזה. אתר הנופש האייקוני מציע שמונה מסעדות מעולות, כמו גם מקום אקסקלוסיבי באוויר הפתוח לסעודה כדי ליצור זיכרונות בלתי נשכחים, בסביבה ייחודית ורומנטית. הנה כמה מהם:

אוכלים תחת הכוכבים בחוף הדקל ובאימפריאל קלאב ביץ'

לארוחת ערב קסומה באמת מתחת לכוכבים, זוגות יכולים להזמין ביתן פרטי בחוף פאלם או אימפריאל קלאב ביץ' עם נוף ללא הפרעה באתר הנופש האיקוני אטלנטיס. עם ההגעה, אורחים שבחרו בארוחת הערב האקסקלוסיבית ביותר יתכבדו ב- Amuse-Bouche, ואחריו תפריט קבוע של שבע מנות מפואר הכולל פירות ים טריים, Crudo di Hamachi טעים, וסינטה ייחודית שלWagyu Angus . הארוחה תושלם ביין מבעבע יוקרתי ותסתיים בטעם מתוק עם קינוח שוקולד ופטיפורים, לצד מוזיקה חיה שתיצור אווירה רומנטית שאין כמותה.

מתי? 14 בפברואר

מחירים: החל מ-7000 דירהם לזוג, כולל תפריט של 7 מנות, עם בקבוקי יין מובחר ומשקאות קלים ללא הגבלה.

חוגגים את יום האהבה במסעדת מישלן של אטלנטיס דה פאלם. צילום יח"צ

יום האהבה באוסיאנו בשיתוף טיפאני ושות'

ביום האהבה הזה, מסעדת אוסיאנו מזמינה זוגות ליהנות מלילה של רומנטיקה וקסם. המסעדה עטורת הפרסים עטורת כוכבי מישלן מציעה חווית אוכל מיוחדת במינה הכוללת תפריט של 10 גלים שנוצר על ידי השף גרגואר ברגר ושמפניה זורמת חופשית עם נוף מדהים של לגונת אמבסדור. יתר על כן, עבור אלה המעוניינים להפוך את יום האהבה הזה למיוחד במיוחד, המסעדה משתפת פעולה עם טיפאני ושות' כדי לספק חבילת פרימיום הכוללת לא רק מנות מעוררות תיאבון, משקאות ומושב פרימיום, אלא מתנה מיוחדת לבנות המזל בסוף של הארוחה. ג'נטלמנים יכולים גם להפתיע את בן או בת הזוג שלהם עם הודעה אישית שמועברת על ידי צוללן באקווריום!

מתי? יום שלישי, 14 בפברואר 2023. *הזמנה 72 שעות מראש
מחירים: החל מ-5000 דירהם לזוג כולל שמפניה חופשית ותפריט בן 10 מנות – מקומות ישיבה יוקרתיים, ועד ל-27,500 דירהם לזוג בשולחן אקווריום, כולל צוללן עם הודעה, מתנה של טיפאני ושובר!

בראנץ' זעפרן בנושא וולנטיין

ביום האהבה הזה, בראנץ' זעפרן 2.0 מביא חגיגה שלא מיועדת רק לזוגות, אלא שכולם יוכלו ליהנות. האורחים יכולים ליהנות מלמעלה מ-220 תחנות שונות לבחירה, לרבות תחנת צדפות, תחנת גילוף חיות ומגוון רחב של מנות בינלאומיות מועדפות! לבראנץ' המקיף הזה יש באמת משהו לכולם – ומבטיח להיות כיף גדול. מדור משקאות נרחב יכלול קוקטיילים ומשקאות מיוחדים בנושא אהבה, והמסעדה תהיה מקושטת במלואה בעיצוב יום האהבה, ותיצור אווירה חגיגית ורומנטית לכל הנוכחים.

מתי? יום שבת, 11 בפברואר 2023, בעין השעות 13:00 – 16:00

מחיר: החל מ- 595 דירהם לאדם – חבילת משקאות אלכוהוליים כולל יין מבעבע

*בראנץ' זעפרן הוא אירוע מורשה לבני 21+

יום האהבה ב-Nobu. מלון אטלנטיס דה פאלם דובאי. צילום יח"צ

יום האהבה ב-Nobu

ביום האהבה, נובו הידועה בעולם מציעה להרשים את הנפש התאומה שלך עם המטבח היפני המסורתי במקום המפואר החדש שלה הממוקם בקומה ה-22 באטלנטיס. האורחים יתכבדו בנוף מהמם, באווירה אופנתית ובתפריט קבוע בן שש מנות. כדי להתחיל את הערב נכון, קוקטייל יוגש עם ההגעה, ואחריו מנות ייחודיות כמו טאקו נורי, צ'ו-טורו עם מיסו עגבניות, ומבחר של סושי ומאקי מיוחדים. הארוחה תסתיים בעוגת תות יפנית ושוקולד ולנטיין. כדי להגדיר את האווירה, דיג'יי רזידנט יספק קצב רומנטי לערב.

מתי? יום שלישי, 14 בפברואר 2023, בין השעות 17:00 – 18:00. שעת קוקטייל, 18:00 – 02:00 ארוחת ערב ובר וטרקלין.

*האורחים חייבים להיות בני 10 ומעלה כדי לסעוד אחרי השעה 20:00
מחירים: בין 775 דירהם לאדם, ישיבה במרפסת ועד ל-3000 דירהם הוצאה לזוג.

Exit mobile version