Site icon IAS

"אני מבקש להתנצל בפניך ולהודות לך על סבלנותך והבנתך"

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על . צילום עוזי בכר

שלום,

בחודשים האחרונים חברת אל על מתמודדת עם המשבר הגדול ביותר שפקד את ענף התעופה אי פעם על רקע מגפת הקורונה. הנחיות מדינת ישראל ומדינות אחרות, לצד חרדה לבריאות הציבור, הפסיקו כמעט לגמרי את פעילותנו.

כתוצאה מכך, נאלצנו לנקוט בצעדים קיצוניים אך הכרחיים, אשר פגעו ביכולת שלנו להעניק לך את השירות לו ציפית בכל אותן נקודות בהן היינו רגילים לפגוש אותך. אני האמנתי לכל אורך הדרך, מאז פרוץ המשבר, שרק אם נשרוד יהיה סיכוי שנשוב ונציע לך את כל מה שציפית מאתנו. לכן עסקנו בעמל רב, יחד עם מדינת ישראל, בגיבוש מתווה סיוע לחברה אשר יעזור לה לצלוח את המשבר.

הציפייה שלך היא המטרה שלנו ובחודשים האחרונים לא יכולנו להיענות לה ואנו יודעים שאכזבנו אותך. אני מבקש להתנצל בפניך ולהודות לך על סבלנותך והבנתך. רבים מלקוחותינו מחזיקים בכרטיסי טיסה לטיסות אשר בוטלו בחודשים האחרונים עקב מגפת הקורונה.

נוכח תחילת יישומו של הסיוע לחברה אנו יכולים לצאת עתה בפרסום מדיניות החזרים חדשה עליה עמלנו בחודשים האחרונים. במסגרת המדיניות, אנו פונים אל לקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה לטיסות החברה שבוטלו בתקופת הקורונה ומציעים חלופה אטרקטיבית של זיכוי, הניתן להעברה לכל נוסע ולמימוש בכל טיסה, בערך כולל של 125% משווי הכרטיס המקורי או החזר כספי, לפי בחירת הלקוח. לאור כמות הכרטיסים הגדולה, והעומס הרב, פנייתנו ללקוחות נעשית באופן הדרגתי.

במקביל, אנו שמחים לבשר כי החברה מתארגנת לחידוש פעילות הטיסה תחת המגבלות הקיימות ונשוב החל מתחילת אוקטובר להפעיל טיסות לאתונה ומאמצע אוקטובר ליעדי הדגל של החברה, ניו יורק, פריז, לונדון ובהמשך גם ללוס אנג'לס ומיאמי.

אנו שוקדים על שיפור מערך המכירה והמחירים, על התאמת רשת הנתיבים וצי המטוסים למציאות החדשה שנוצרה ועל שיפורים במועדון הנוסע המתמיד. אנו עושים כל שביכולתנו כדי שמתקופת משבר הקורונה נצא, בשיתוף עמכם, לקוחותינו, טובים יותר וראויים לאמון שלכם בחברת אל על.

בברכת שנה טובה,

גונן אוסישקין,

מנכ"ל אל על

Exit mobile version