Site icon IAS

אמירייטס תארח אתכם במלון על חשבונה במסגרת שירות דובאי קונקט

העיר דובאי בשקיעה. freepik

אמירייטס (Emirates)  חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי משפרת את השירות לקהל לקוחותיה עם השקה מחודשת של דובאי קונקט (Dubai Connect), החל מה-1 בדצמבר 2020: העברות מנמל התעופה למלון וחזרה לנמל התעופה, שהייה במלון 4 או 5 כוכבים, ארוחות ואשרת כניסה במקרה הצורך- הכל בחינם ולנוסעי כל המחלקות.

השירות ניתן במקרה של המתנה לקונקשיין הנמשך למעלה מ- 10 שעות ועד 24 שעות. לדברי חברת התעופה היא מעוניינת להבטיח את מירב הנוחות גם במקרה של שינויים בלוחות הזמנים בעידן הקורונה. לנוסעים שלא מעוניינים לצאת למלון תינתן אפשרות כניסה לטרקלין בנמל התעופה.

אמירייטס פועלת כעת בכ-90 יעדים, בשש יבשות ומטיסה לקוחות ליעדים מרכזיים באירופה, אסיה, אמריקה, אפריקה ואוסטרליה עם חניית ביניים נוחה בדובאי.

אמריטייס מציעה במטוסיה למעלה מ-4500 ערוצי בידור. נוסעים במחלקת תיירים רשאים לכבודה של עד 35 ק"ג, 40 ק"ג במחלקת עסקים ו-50 ק"ג במחלקה ראשונה. בחודש האחרון השיקה חברת התעופה עמדות צ'ק אין ושליחת כבודה באופן עצמאי.

נוסעים רשאים לשנות את תאריך הטיסה ולהאריך את תוקפו לשנתיים. בנוסף, החברה השיקה ביטוח נסיעות מורחב עליו דיווחנו אתמול (לכתבה). החברה יישמה מערך מקיף של אמצעים בכל שלב המסע כדי להבטיח את בריאותם של הנוסעים וצוות העובדים, כולל חלוקת ערכת היגיינה חינם המכילה מסכות, כפפות, ג'ל לחיטוי ידיים ומגבונים אנטי בקטריאליים.

Exit mobile version