Site icon IAS

אל על ואיתיחאד איירווייס חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי

מטוס אל על בסיום הביקור באבו דאבי. צילום יח"צ אל על

אל על ואיתיחאד איירווייז (Etihad Airways) חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, הכולל טיסות בקוד משותף (Codeshare) בטיסות בין אבו דאבי ותל אביב, אך גם בטיסות איתיחאד מאבו דאבי למזרח הרחוק וטיסות אל על מנתב”ג לאירופה. שיתוף פעולה בין מועדוני הלקוחות של אל על ואיתיחאד יאפשר צבירה ומימוש של נקודות מועדון בשתי החברות והטבות נוספות עבור הלקוחות המתמידים של החברות. ההסכם עתיד לכלול מגוון שיתופי פעולה נוספים בתחומי המטען, התחזוקה והצוותים.

ההסכם יכנס לתוקף החל מה-18 ביולי. כאמור, קוד אל על יהיה לא רק בטיסות בקו אבו דאבי- תל אביב, אלא גם בטיסות איתיחאד מאבו דאבי ל-14 יעדים ברחבי העולם (אוסטרליה, בחריין, הודו, קוריאה, פיליפינים, סיישל, אירופה ועוד), החל מה-1 באוגוסט.

בחודש נובמבר 2020 אתר IAS דיווח על הסכם מזכר הבנות בין שתי חברות התעופה שנחתם בזמנו ע"י מנכ”ל קבוצת איתיחאד,  טוני דאגלאס, ועל ידי מנכ”ל אל על, גונן אוסישקין. מזכר ההבנות (MOU) נחתם בעקבות הסכמי אברהם והסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות. הסכמי הקוד שר יספקו לנוסעים מבחר גדול יותר של יעדים משותפים ויחזקו עוד יותר את הקשרים בין שתי המדינות.

גונן אוסישקין וטוני דאגלאס במעמד החתימה הוירטואלי. צילום דוברות אל על

אביגל שורק, מנכ"ל אל על אמר: "זו השותפות המסחרית הראשונה שחתמה חברת אל על בעקבות הסכמי אברהם. זוהי אבן דרך חשובה מכיוון שההסכם  יביא איתו יתרונות גדולים לנוסעים של שתי חברות התעופה ולקשר בין המדינות. לאל על ולאיתיחאד מטרה משותפת ואנו מצפים לראות אותה גדלה בעתיד. "

טוני דאגלס (Tony Douglas), מנכ"ל קבוצת איתיחאד, אמר: "אנו שמחים מאוד להודיע על השקת השותפות עם אל על. שותפות זו תספק מגוון יעדים נוספים לנוסעי שתי החברות, ומגוון יתרונות לנוסעים המתמידים בקו הטיסות שבין אבו דאבי ותל אביב, וגם מעבר. "

Exit mobile version