Site icon IAS

אירומקסיקו ביצעה את הטיסה הארוכה בתולדותיה

מטוס אירומקסיקו . צילום בואינג

אירומקסיקו, חברת התעופה הלאומית והגדולה במקסיקו רשמה שיא חדש עם הטיסה הארוכה ביותר בהיסטוריה של התעופה המקסיקנית. טיסה ישירה ראשונה של החברה בין הונג קונג לנמל התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי, עם מרחק של 14,170 קילומטרים, 55 יותר מטיסתה האחרונה בין שנזן, סין ובירת מקסיקו.

אחד מ-19 מטוסי הבואינג 787 של אירומקסיקו שימש בטיסת צ'ארטר להובלת מטען , גם בתא הנוסעים. מטוס זה הוא אחד המודרניים, היעילים והפחות מזהמים בעולם. הוא מייצר 57% פחות רעש בהמראה ובנחיתה, וב -20% פחות פליטת פחמן דו חמצני (CO2), בהשוואה למטוסים אחרים.

המטוס המריא משדה התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי ב -9 בספטמבר לסיאול, דרום קוריאה, שם הוא ביצע עצירת ביניים טכנית ונחת ב -10 בספטמבר בהונג קונג. מאוחר יותר הוא יצא למקסיקו סיטי נחת לאחר למעלה מ -15 שעות טיסה.

"אני משוכנע שהאתגרים מייצרים הזדמנויות חדשות. תודה ללקוחותינו, לממשלת הונג קונג ורשויות שדה התעופה. כיום הגענו ליעד חדש בהיסטוריה של 86 השנים לפעילותנו. הונג קונג הוא היעד השישי ביבשת אסיה, והטיסה הארוכה ביותר שביצענו. אני מודה למשפחת אירומקסיקו שממשיכה לקחת את שמה של מקסיקו לכותרות ", אמר אנדרס קונזה (Andres Conesa), מנכ"ל אירומקסיקו.

סטיפן פיליפס (Stephen Phillips), מנהל קידום השקעות בחברת Invest Hong Kong, אמר: "זה מאוד מרגש לראות את נתיב המטען הישיר החדש של אירומקסיקו בין הונג קונג למקסיקו סיטי נשכנס לפעולה היום. זו עדות למעמדה של הונג קונג כמוקד התעופה הבינלאומי היוקרתי באסיה. עם מיקומה האסטרטגי וקרבה ליבשת סין ולשווקים חשובים רבים באסיה, הונג קונג מציעה את הקישוריות הטובה ביותר למטוסים המעוניינים לקבל דריסת רגל איתנה בחלק זה של העולם. אני מאחל לאירומקסיקו בהצלחה בהונג קונג ומחוצה לה. "

מחלקת הקרגו של אירומקסיקו פועלת ביותר מ- 40 נמלי תעופה במקסיקו ויעדים בינלאומיים רבים בארה"ב, קנדה, מרכז ודרום אמריקה, אסיה ואירופה. המטען הנפוץ ביותר הוא של בעלי חיים, מוצרים בעלי ערך רב, טכנולוגיה, תרופות וציוד רפואי.

Exit mobile version