Site icon IAS

איסלנדאייר ואייר איסלנד קונקט מאחדות כוחות

מטוס איסלנדאייר. צילום Depositphotos

איסלנדאייר (Icelandair) ואייר איסלנד קונקט (Air Iceland Connect) מתמזגות לחברה אחת תחת מותג איסלנדאייר, החל מה-16 במרץ 2021. כל מאמצי המכירות והשיווק יהיו תחת המותג איסלנדאייר ומגוון המוצרים והשירותים יהיו נגישים באתר אחד, הן עבור השוק המקומי והן עבור השוק הבינלאומי.

בחברת איסלנדאייר מציינים כי מטרת המיזוג היא להבטיח את עתיד הפעילות המקומית ואזור הנורדי-מערבי ובמקביל לחזק ולפשט את פעילות החברה. מותג חזק אחד, תהליך הזמנה פשוט ומערכות הפצה מאוחדות יאפשרו להציע מגוון מוצרים מקיף ושירותים לכל היעדים – המקומיים והבינלאומיים – במקום אחד, תוך התמקדות בחוויית לקוח משופרת. לאחר המיזוג, טיסות הפנים והאזוריות תופעלנה תחת קוד חברת איסלנדאייר FI, אם כי רישיונות ההפעלה של החברות נותרים נפרדים.

"היעדים המקומיים שלנו ברחבי איסלנד יזכו לחשיפה באתר של איסלנדאייר באמצעות חיפוש אחד, כרטיס אחד וחיבור לרשת המסלולים באירופה ובצפון אמריקה. מאחורי המותג איסלנדאייר עומדות עשרות שנים של השקעה במכירות ושיווק, והמותג שלנו מוכר היטב בשווקי המפתח שלנו", הוסיפו בחברת התעופה איסלנדאייר.

"מיזוגם של איסלנדאייר ואייר איסלנד קונקט הוא צעד חשוב שיתרום לחברת תעופה חזקה ויעילה יותר ולשיפור התחבורה האווירית. טיסות פנים חיוניות עבור תושבי המדינה וצעד שיחזק את הרשת הנוכחית שלנו, נציע מחירים תחרותיים ונמשיך להתמקד בשירות האישי.", ציינו בחברת התעופה.

לאחר המיזוג ב -16 במרץ 2021, פעילות חברת  פלוגפרלסי (Flugfrelsi) תופסק, ויבוצעו שינויים בתנאים ובהגבלות של פלוגקאפי (Flugkappi) ופלוגגורי (Flugfélagi). נקודות הנוסע המתמיד שנרכשו לפני המיזוג יישארו ללא שינוי. ההבדל הוא ששירות הלקוחות יועבר לאיסלנדאייר. מוצרים ושירותים חדשים נמצאים בפיתוח ויוצגו באביב.

Exit mobile version