Site icon IAS

אייר קנדה ממליצה על המסעדות החדשות הטובות בקנדה לשנת 2022

אייר קנדה ממליצה על המסעדות החדשות הטובות בקנדה לשנת 2022. צילום אייר קנדה

אייר קנדה מציגה את 30 המעומדים, לרשימת 10 המסעדות החדשות הטובות בקנדה, באמצעות תוכנית Air Canada enRoute המפורסמת באתר CanadasBestNewRestaurants.com. אייר קנדה שלחה מבקר מסעדות סמוי למרתון קולינרי בן חודש בחיפוש אחר המסעדות שתתמודדנה על רשימת 10 המובילות.

רשימת המסעדות החדשות הטובות ביותר בקנדה לשנת 2022 משתרעת על פני 15 ערים בשמונה מחוזות. מדלפק אטריות סצ'ואן עם ארבעה מושבים בחנות קטנה סינית במונטריאול ועד מסעדת סטייקים בטרקלין פנורמי בבניין בן 40 קומות בקלגרי, הרשימה של השנה כוללת 30 מסעדות במגוון פורמטים, כולל פופ-אפ קבוע, גלריית אמנות ועוד.

"אייר קנדה מברכת על עבודתם של השפים והמסעדנים שעשו את המסע המדהים של פתיחת מסעדה בשנה האחרונה, וזה כבר הישג בזמנים של היום", אמר אנדי שיבטה (Andy Shibata), סגן נשיא, מותג, בחברת אייר קנדה. "אנו מחויבים לחלוק את הסיפורים שלהם וכיצד הם אימצו בהצלחה דרכים חדשות לחקור זהות תרבותית ועשו צעדים לקידום קיימות ושוויון במקום העבודה."

המסעדות החדשות הטובות ביותר של קנדה לשנת 2022 הן מסעדות המובילות שנפתחו בין סוף אביב 2021 ל-31 במאי 2022 ומספקות חוויות יוצאות דופן בזכות איכות האוכל, רמת השירות והמחויבות ליצירתיות קולינרית. הדירוג השנתי של 10 המובילים ייחשף בחגיגה בטורונטו ב-1 בנובמבר 2022. הזוכים יוצגו גם באתר CanadasBestNewRestaurants.com ובגיליון נובמבר של מגזין Air Canada enRoute.

מטוס דרימליינר של אייר קנדה. צילום אייר קנדה
Exit mobile version