Site icon IAS

אייר קנדה השיקה פיילוט לזיהוי דיגיטלי

נוסעת חברת אייר קנדה מנצלת את הטכנולוגיה החדשה בנמל התעופה. צילום אייר קנדה

אייר קנדה (Air Canada) עורכת בימים אלו פיילוט באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים כדי לאמת את זהות הנוסעים ולשדרג את חוויית הטיסה בנמלי התעופה מבלי צורך בכרטיס עלייה למטוס. אייר קנדה הפכה לחברת התעופה הראשונה בקנדה להשתמש בטכנולוגיה, כשהפיילוט מתבצע כעת ללקוחות היוצאים מנמל התעופה הבינלאומי של ונקובר (YVR) בטיסות נבחרות ולזכאים להיכנס ל'אייר קנדה קפה' בנמל התעופה הבינלאומי טורונטו פירסון. אייר קנדה מתכננת להרחיב את האפשרויות לנמלי תעופה קנדיים נוספים ולטרקליני 'מייפל לייף' נבחרים, כחלק מהפיילוט.

"רבים מהלקוחות שלנו כבר משתמשים באישורים דיגיטליים כדי לפשט את הפעילויות היומיומיות שלהם כגון פתיחת טלפונים ניידים, כניסה למקומות עבודה, אימות זיהוי במהלך עסקאות פיננסיות ועוד. אנו שמחים מאוד לקחת כעת עמדה מובילה בקנדה ולבדוק זיהוי דיגיטלי באמצעות זיהוי פנים – טכנולוגיה לאימות זיהוי לקוחות במהירות, מאובטחת ומדויקת בנקודות נבחרות בנמלי התעופה. ההשתתפות בזיהוי דיגיטלי היא וולונטרית. לקוחות שיבחרו להשתמש בזיהוי דיגיטלי ייהנו מתהליך פשוט וחלק בשער ובכניסה לטרקליני מייפל לייף שלנו", אמר קרייג לנדרי (Craig Landry), סגן נשיא בכיר ומנהל תפעול ראשי באייר קנדה.

"הממשלה, חברות התעופה ונמלי התעופה הקנדיים להוטים להתקדם עם פתרונות וטכנולוגיות חדשניות כדי לשדרג את חוויית הנוסעים בנמלי תעופה ברחבי המדינה, מה שיאפשר מערכת תחבורה אווירית חלקה ויעילה יותר. פרויקט הפיילוט של אייר קנדה יאיץ תהליכים תוך כיבוד הפרטיות ותקני אבטחה מתקדמים. לפרויקט הזה יש פוטנציאל גדול להפוך את העלייה למטוס לקלה ומהירה יותר עבור הנוסעים ", אמר שר התחבורה הקנדי עומר אלגברה (Omar Alghabra).

לקוחות הזכאים להשתמש במערכת יקבלו הזמנה להשתמש באפשרות הזיהוי הדיגיטלי והנחיות כיצד ליצור טביעת פנים דיגיטלית מאובטחת לפני ההגעה לנמל התעופה.

לקוחות שאינם מעוניינים להשתמש בזיהוי דיגיטלי יכולים פשוט לעלות כפי שעשו זאת בעבר, על ידי הצגת כרטיס העלייה למטוס ותעודה מזהה עם תמונה שהונפקה על ידי הממשלה לצורך בדיקה. כמו כן, לקוחות יכולים לבחור להמשיך לסרוק את כרטיסי העלייה שלהם באופן ידני כפי שעשו בעבר כדי להיכנס ל'אייר קנדה קפה' בנמל התעופה טורונטו פירסון.

הזיהוי הדיגיטלי מבוצע באמצעות אפליקציית אייר קנדה. הנתונים הביומטריים מוצפנים ומאוחסנים בטלפון הנייד של הלקוח בלבד. הלקוחות חייבים לבצע הסכמה נוספת לשימוש בנתונים ביום הטיסה והם יישמרו ל-36 שעות בלבד, בכפוף לתקני הפרטיות ובאבטחה הקפדניים של אייר קנדה. למידע נוסף לחצו כאן .

הזיהוי הדיגיטלי של אייר קנדה היא תוכנית אופציונלית לחברת התעופה המבוססת הסכמה. זה לא קשור לאף תוכנית בחסות ממשלתית כמו NEXUS או Global Entry או US CBP Mobile Passport Control (MPC).

Exit mobile version