Site icon IAS

אייר סרביה: מספר 1 במקדם העומס בטיסות לניו יורק

מטוס אייר סרביה בשמי ניו יורק. דף הפייסבוק של אייר סרביה

על פי נתוני טרמינל 4 בנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​בניו יורק לספטמבר 2020, אייר סרביה היא חברת התעופה מספר אחת בכל הנוגע לגורם עומס (Load Factor) הנוסעים בטיסות לתפוח הגדול בתוצאה של 67%. טרמינל 4 של נמל התעופה הגדול ביותר בניו יורק, המכונה השער לאמריקה, מייצג את הכניסה הראשית למדינה עבור מבקרים בינלאומיים, חברת התעופה הסרבית חולקת את המקום הראשון עם חברת KLM ההולנדית. במקום השני נמצאים Etihad ו- Egypt Air, ובמקום השלישי Asiana.

"אנו מרוצים מאוד מהתוצאות שהושגו, המהוות אינדיקטור טוב שלמרות מגיפת הקורונה, הטיסה לניו יורק פועלת היטב ומייצגת את אחד המסלולים החזקים ביותר של אייר סרביה. ארה"ב היא יעד חשוב מאוד עבור סרביה ודרום מזרח אירופה בזכות אייר סרביה, כחברת התעופה היחידה באזור עם טיסה ישירה. על פי הנתונים של נמל התעופה בניו יורק, אנו בראש הרשימה במדד דיוק מבצעי, כלומר המראות של מטוסים עד 15 דקות עיכוב מזמן ההמראה המתוכנן ", אמר ג'ורג 'פטקוביץ' (George Petković), סמנכ"ל אזור אמריקה בחברת אייר סרביה.

אייר סרביה מפעילה כיום שתי טיסות שבועיות לניו יורק, בימי חמישי ושבת. בתקופה שבין 14 בדצמבר ל -4 בינואר, התוכנית היא להפעיל טיסה נוספת בימי שני, בעוד שטיסות נוספות בימי שישי יופעלו ב -18 בדצמבר וב -1 בינואר 2021. יחד עם הטיסות הנוספות המתוכננות, תפעיל חברת התעופה הלאומית של סרביה עד ארבע טיסות לניו יורק בתקופת חג המולד והשנה החדשה.

מאז חידוש הטיסות לארצות הברית ב- 6 ביוני ועד ה- 28 באוקטובר, אייר סרביה הפעילה 71 טיסות לניו יורק והובילה 26,121 נוסעים. טיסות בלגרד-ניו יורק מופעלות על ידי המטוס הגדול ביותר בצי אייר סרביה, איירבוס A330, על שם המדען והממציא הסרבי האגדי ניקולה טסלה.

Exit mobile version