Site icon IAS

אייר ניו זילנד מחזירה את תרמילי השינה במחלקת תיירים למרכז הבמה

נוסעי אייר ניוזילנד נהנים מה-Skynest . צילום אייר ניו זילנד

הוושינגטון פוסט חושף כי חברת התעופה אייר ניו זילנד (Air New Zealand) תשיק ה-Skynest הראשון בעולם, תרמילי שינה במחלקת תיירים, בסתיו הקרוב. ביוני 2022, אתר IAS חשף את כוונתה של חברת התעופה להציע את מהפכת השינה במטוסיה, מה שנראה כעת יותר קרוב מתמיד. בנוסף, אתר IAS דיווח בזמנו כי אייר ניו זילנד תציע גם סוויטת Business Premier Luxe חדשה, ומושב Business Premier חדש.

חברת התעופה הגיבה למשוב מקיף של 5 שנים מלקוחות החברה על חשיבות השינה והצורך ליותר נוחות ומרחב. עיצוב הפנים שואב השראה מהייחודיות של החברה, כך שהלקוחות יחוו את הטיסה באייר ניו זילנד ברגע שהם יכנסו לסיפון המטוס. השינויים יתבצעו עם קבלת מטוסי הבואינג דרימליינר, שצפויים להגיע בסתיו הקרוב. שמונה מטוסי הבואינג 787-9 שיגיעו יחד עם הצי הקיים יכללו 4 או 8 מושבי Business Premier Luxe , בנוסף ל-22 או 42 מושבי Business Premier, יחד עם  33 או 52 מושבי Premium Economy, ו- 125 או 213 מושבי מחלקת תיירים ו-6 תרמילי שינה במיוחד בטיסות ארוכות טווח.

אזור ה-Skynest יכלול שישה תרמילים שהנוסעים במחלקת תיירים יוכלו לרכוש כתוספת למושב רגיל.  שני סטים של שלוש מיטות קומתיים הנערמות בתצורת V הפונים כלפי חוץ. פרטים נוספים על המוצר, לרבות אילו מסלולים יציגו בתחילה את ה-Skynest והתמחור שלו, עדיין לא ידועים.

מוצרים נוספים שהוזכרו בעבר ויכנסו לשירות יחד עם תרמילי השינה יהיו:

Skycouch – קבוצה של שלושה מושבים חסכוניים שהופכים למיטה. תצורה אידיאלית עבור יחידים, זוגות והורים עם ילדים קטנים.  לישון בשקט בעלות נוספת שנשארת מתחת למחירי מחלקת העסקים. השתמשו ב- Skycouch כרצונכם, שתפו את החלל או שמרו הכל לעצמכם.

מושבי Economy Skycouch באייר ניו זילנד. צילום אייר ניו זילנד

Economy Stretch – מושב זה מיועד למי שרוצה לנוח ולמתוח את רגליו יותר ממושב האקונומי הרגיל.

מושבי Economy Stretch באייר ניו זילנד

Economy seat – מושב מחלקת תיירים משופר המעוצב עם יותר אחסון, נוחות ומרחב. מסך גדול ב-50% להנאה מתוכניות הבידור.

Business Premier Luxe – מיועד ללקוחות המחפשים את המרחב והפרטיות האולטימטיביים. חוויה יוקרתית עם כל המאפיינים של ביזנס פרימייר, הכולל דלפק הפרדה ומקום לסעודה זוגית.

Business Premier Luxe : ללקוחות המחפשים את המרחב והפרטיות האולטימטיביים. צילום אייר ניו זילנד
מושב Business Premier Luxe. צילום אייר ניו זילנד

Business Premier – מושב נוח ופרטי למסע מאושר ושינה שלווה. אם טסים יחד עם נוסע נוסף, השורה האמצעית מאפשרת ללקוחות לפתוח את המושב ולחלוק יחד את חוויית הטיסה.

Premium Economy – למחפשי הפינוקים ומעט יוקרה יש אפשרות להירגע וליהנות מטעימה של נוחות. המושב החדש מציע יותר פרטיות ומרחב שבו ניתן לשבת בנוח מבלי להפריע לאדם שמאחור.

Exit mobile version