Site icon IAS

איזי ג'ט משיקה מאפיין חדש לאפליקציה

מטוס איזיג'ט צילום יח"צ

איזי ג'ט משיקה מאפיין חדש לאפליקציה הפופולרית שלה לטלפון הנייד, העושה שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה. באמצעות המאפיין החדש ניתן מעתה לסרוק את תיק היד ולוודא שאכן הוא במידה המתאימה המותרת לנשיאה בגוף המטוס. המאפיין החדש מאפשר לנוסעים לבצע את הבדיקה בדרך פשוטה ומהירה בטרם הגעתם לשדה התעופה ובכך למנוע מעצמם טרחה. נכון לעכשיו, המאפיין זמין רק בטלפונים עם מערכת הפעלה iOS של APPLE (אייפון 6S ואילך).

איזי ג'ט היא מחברות הלואו קוסט הנדיבות ביותר בנושא כבודת היד, שכן נוסעים יכולים לשאת עימם כבודת יד ללא הגבלת משקל. הממדים המקסימליים המותרים לכבודת יד מוצגים באופן ברור באתר החברה. עתה, עם השקת המאפיין החדש, יהיה פשוט יותר לבדוק האם התיק מתאים לממדים המותרים וזאת באמצעות הטלפון הסלולרי. המשמעות היא שמהנוסעים נחסכת אי הוודאות בנוגע למידות תיק היד שלהם, והתמודדות עם חיובים נוספים ובלתי צפויים בשער המטוס כתוצאה מתיק יד שגודלו מעבר למותר.

המאפיין מבוסס על טכנולוגיית המציאות הרבודה בשילוב המצלמה של הטלפון החכם. תוצאות הסריקה מוצגות על המסך בתיבה בתצוגת תלת מימד ובהתאם מתקבל אישור האם מידות התיק מתאימות או לא לנדרש.

דניאל יאנג, מנהל תחום החוויה הדיגיטלית באיזי ג'ט אמר: "אנו כל הזמן חושבים על דרכים לשפר את חווית הלקוחות שלנו והטכנולוגיה הזו היא דוגמא מצוינת לכך. איזי ג'ט ממשיכה להשקיע בחדשנות שהיא בליבת החברה. חשבנו על דרכים להוריד את המתח שחווים הלקוחות בשדה התעופה ועל ידי אימוץ הטכנולוגיה החדשנית הזו אנו מסייעים להפוך את חוויית הטיסה למהנה וקלה יותר עבור הלקוחות".

איזי ג'ט: סריקת תיק היד באמצעות הטלפון הנייד. צילום יח"צ

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט מטיסה למעלה מ- 90 מיליון נוסעים מדי שנה כש- 15 מיליון מהם טסים למטרות עסקים. לחברה צי של 317 מטוסים הטסים בלמעלה מ- 1045 נתיבים בין 158 נמלי תעופה ב- 34 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים גרים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה אליו מפעילה החברה טיסות.

החברה, שפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל- 16 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), לונדון (סטנסטד), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

איזי ג'ט תומכת במספר עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית למען ילדים של האומות המאוחדות), אשר גייסה מעל ל-8 מיליון ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.

 איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מירבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים.

Exit mobile version