Site icon IAS

אזרבייג'ן מבטלת את מגבלות הקורונה לאזרחים זרים

עתיק ומודרני בבירה באקו. צילום באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן

ממשלת אזרבייג'ן הודיעה כי החל מהיום (ג', 28 במרץ 2023) אזרחים זרים לא יידרשו עוד להציג תעודת מתחסן לקורונה בכניסה למדינה, זאת בשל ירידה חדה במספר החולים ובמטרה לעודד את כניסת המבקרים. יחד עם זאת, אזרבייג'ן ממליצה לעקוב אחר כל הנחיות הבריאות המומלצות ולהתחסן לפני הנסיעה, אם כי הוסרה החובה.

אזרבייג'ן הצליחה בניהול מגפת הקורונה להישאר עם מספר נמוך של מקרים ושיעור מחוסנים גבוה. הממשלה יישמה מספר צעדים כדי לשלוט בהתפשטות הנגיף, כולל סגרים ועטיית מסכות חובה במרחבים ציבוריים.

החלטה זו להפסיק את הדרישה להצגת תעודת מתחסן היא צעד חיובי קדימה עבור תעשיית התיירות של אזרבייג'ן. אזרבייג'ן משקיעה בשנים האחרונות רבות לקידום ענף התיירות, במטרה להפוך ליעד מוביל לטיולים באזור.

הצרכים של המטיילים מקבלים מענה נאות על ידי הזמינות של מגוון רחב של שירותים הכוללים: מלונות ברמה עולמית, מסעדות ומרכזי קניות. המדינה מתהדרת גם בשפע של אטרקציות, כולל העיר העתיקה של באקו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הרי הקווקז, הים הכספי ודרך המשי העתיקה. ההתמקדות בפיתוח תעשיית היין המקומית הביאה את אזרבייג'ן לאחד מהמרכזים המשגשגים באזור.

מידע על לשכת התיירות של אזרבייג'ן (ATB)

לשכת התיירות של אזרבייג'ן (ATB) היא גוף שהוקם על ידי סוכנות התיירות הממלכתית של הרפובליקה של אזרבייג'ן. מטרותיה העיקריות הן לתמוך בצמיחת תעשיית התיירות של אזרבייג'ן, לעודד מבקרים לחקור את ההיצע התרבותי העשיר של המדינה ולחוות את המורשת העתיקה שלה. למידע נוסף, לחצו כאן 

Exit mobile version