Site icon IAS

אזמרה קלאב קרוזס חגגה את צירופה של Azamara Pursuit לצי

אזמארה קלאב קרוזס צרפה את Azamara Pursuit . צילום יח"צ

אזמארה קלאב קרוזס צרפה את Azamara Pursuit . צילום יח"צ

אזמארה קלאב קרוזס ערכה טקס חגיגי לצירופה של ה-Azamara PursuitSM לצי האניות של החברה, שהתקיים על סיפון האנייה בנמל סאות'המפטון, אנגליה, במעמד שתי הסנדקיות של האנייה – אלן אסמודאו-גיגליו (Ellen Asmodeo-Giglio) ולוסי האקסלי (Lucy Huxley), שהשיקו את האנייה יחד עם יו"ר ומנכ"ל תאגיד השייט רויאל קריביאן, ריצ'ארד פיין; נשיא ויו"ר אזמארה קלאב קרוזס, לארי פימנטל ויתר חברי הדירקטוריון.

"מאז ההכרזה על ה-Azamara PursuitSM בספטמבר 2017, חיכינו בקוצר רוח לרגע הזה, כדי לחגוג את השקת האנייה", אמר פימנטל, "לשתי הסנדקיות של ה-Azamara PursuitSM יש מחויבות בלתי מתפשרת להרפתקאות, כך שלא יכולנו להיות מאושרים יותר, מכך שהן אלה המובילות את הטקס."

מיד לאחר טקס הענקת השם, האנייה יצאה להפלגה בת 2 לילות לשרבורג, צרפת, להתחיל את החגיגות עם אירוע אחר הצהריים מדהים, שהופק בהשראת ה-AzaMazing Evenings®, אחת מחוויות הדגל של אזמארה קלאב קרוזס, הכלולות באירוח, ומעניקה לאורחים הזדמנות להתחבר לתרבות המקומית ולגלות את המורשת של יעד העגינה.

Azamara Pursuit: שפת הבריכה בה נערך אירוע חגיגי לתוך הלילה. צילום יח"צ

אירוע אחר הצהריים זה, תוכנן כדי לאפשר לאורחים לגלות את היעד דרך רגעים קטנים, המשקפים את האופי והקסם האותנטי של העיירה הצרפתית. החגיגות החלו בסיור בשוק צרפתי שהוקם בשלמותו עבור האירוע עם דוכני פרחים, גבינות, פירות טריים, מאפים, יינות צרפתיים, באגטים ועוד. בהמשך, האורחים נהיינו מהופעה של תזמורת בת 15 נגנים, רקדנים וזמרים באולם המרכזי של המוזיאון הימי בשרבורג, שנהפך לקברט לערב אחד.

כחלק מהתחייבות חברת השיט, להעניק לאורחיה את ההזדמנות לחוות את יעדי העגינה לעומקם, באמצעות תכנית ה-Destination Immersion®, נערכו מספר סיורי חוף ייחודיים כמו ביקור במוזיאון, המציג את "שטיח באייה", שטיח מהמאה ה-11 לספירה, ומבט פנורמי על שרבורג ועל האתרים ההיסטוריים מאותה התקופה. האירוע הסתיים במסיבת "לילה לבן" באנייה, שכלל סעודה על שפת הבריכה וריקודים סוערים עד השעות הקטנות של הלילה.

"האנייה Azamara PursuitSM תפעיל מסלולי הפלגה מגוונים ויחודיים באירופה עד נובמבר, לאחר מכן תעשה את דרכה למיאמי ומשם דרך תעלת פנמה לדרום אמריקה", מוסר אורי שנבל, מנכ"ל חברת "סנורמה" שירותי תיירות, נציגת מכירות של אזאמרה בישראל.

Exit mobile version