Site icon IAS

קיץ של ג'ין וטוניק בגינת הגג של הוולדורף אסטוריה בירושלים

גינת הגג במלון וולדורף אסטוריה ירושלים, ששבה ונפתחה לקראת הקיץ. צילום יח"צ

גינת הגג של מלון הפאר הירושלמי וולדורף אסטוריה, ה-Garden Terrace  המתמחה במנות טאפאסים יוקרתיות בסגנון ים תיכוני, אותן יוצר השף הבכיר של המלון, איציק מזרחי-ברק, היא אחד המקומות המרהיבים והמאווררים ביותר לבלות בהם ערב קיץ בבירת ישראל. ה-“Garden Terrace” מציע גם קוקטיילים איכותיים, המיוצרים על ידי מיקסולוגים מקצועיים של המלון, ומבחר עשיר של משקאות אלכוהוליים נודעים.

מוזגים ג'ין וטוניק בטראסה של וולדורף אסטוריה. צילום יח"צ

לדברי המנכ"ל אבנר און, "הקיץ הזה נצדיע לאחד משילובי הקוקטיילים הנודעים והוותיקים בתבל – ג'ין וטוניק. משקה נודע זה עבר בשנים האחרונות מהפכים מרעננים, הן בתחום מרכיבי הקוקטייל והן בדרך הגשתו. הסיבות לרנסס ולהתעוררות זו הן רבות –  ג'ין וטוניק מכילים פחות קלוריות מאשר בירה, ניתן ללגום אותם בקלות רבה יותר והכיף שנוצר בעקבות לגימתם הוא חיובי ומעורר".

יצויין כי ב 9 ביוני חל יום הג'ין הבינלאומי זו השנה העשירית ברציפות: https://worldginday.com/.

בנוסף, השף הבכיר שילב השנה ג'ין בחלק ממאכלי הטאפאס בתפריט הקיץ שלו. בין המנות המוגשות :סלמון מעושן עם עשבי תיבול, תפוזים וג'ין; או טרטר סלמון עם עירית, שומר, שמן זית, לימון, קרם תפוז וג'ין; חזה עוף, ג'ין, סילאן ומיץ רימונים מוגש עם תפו"א בגריל .

אוהבי הסיגרים מוזמנים ליהנות מאוסף סיגרים מפואר וייחודי .

"מטרתנו היא לאפשר לכל אורחים ותושבי העיר ליהנות מאיכות השירות ומהסטנדרטים הגבוהים של המותג הגלובלי המפורסם ה"וולדורף אסטוריה", מסכם המנכ"ל.

ה-“Garden Terrace” פתוחה לאורחי המלון ולציבור הרחב מיום ראשון עד חמישי בין השעות 18:30 – 23:30. הבאים יוכלו ליהנות משעתיים של חניה חינם בחניון המלון. מומלץ להזמין מקום מראש.

Exit mobile version