Site icon IAS

אפליקציית בייטמוג'ו עלתה לגמר תחרות עולמית בתיירות גסטרונומית

אפליקציית בייטמוג'ו. עולם של חוויות קולינריות שנעשות באופן עצמאי. צילום יח"צ

אתמול הוכרז כי היישומון הישראלי בייטמוג'ו (Bitemojo) עלה לגמר ביחד עם ארבע אפליקציות נוספות במסגרת תחרות סטארט-אפים בתחום התיירות הגסטרונומית אליה ניגשו 300 חברות הזנק מ-84 מדינות.

את התחרות ארגנו ארגון התיירות העולמי (UNWTO) והמרכז הקולינרי לחבל באסקים (BCC) המשתפים פעולה עם הפורום העולמי לתיירות גסטרונומית לאירוע שיתקיים ב-3 במאי 2019 במרכז הקונגרסים "קורסאל" בסן סבסטיאן, ספרד.

הפורום (5th UNWTO World Forum on Gastronomy Tourism נתמך על ידי משרד התעשייה, המסחר והתיירות של ספרד, ממשלת הבאסקים וגופים נוספים.

מיכאל וייס, מבעלי אפליקציית bitemojo אמר בתגובה: "אנחנו שמחים ונרגשים לייצג את ישראל בגמר התחרות של ארגון התיירות העולמי על מיזמים פורצי דרך בתחום תיירות האוכל. להיות בחמישיית הגמר מתוך למעלה מ-300 חברות מ-84 מדינות שונות שניגשו לתחרות, מחזק את האמונה שלנו כי bitemojo נמצאת בעמדה מצוינת להיות מובילה גם בעולם החוויות הקולינריות שנעשות באופן עצמאי."

מתחרותיה של החברה הישראלית ARB מאיטליה, ARTHYLEN מספרד, DINIRY מצ'כיה ו-GINKAN מיפן.

מאז הקמת המיזם בסוף 2016 זכתה אפליקציית bitemojo בשלל פרסים והוקרה בינלאומית. ביניהם זכיה במקום הראשון בכנס המובייל של ישראל – Israel Mobile Summit, וכן גם בתחרות שערך האתר בוקינג.קום למיזמים. בתחרות נוספת שנערכה ע”י איגוד תיירות האוכל העולמי – World food travel association זכתה האפליקציה בקטגוריית הטכנולוגיה הטובה ביותר לחוויה קולינרית לשנת 2018. כמו כן, בשנת 2016 קיבלה את אות המצוינות של האתר TripAdvisor.

בחודש יולי 2017 השתתפה בתחרות בינלאומית של חברת ויזה למיזמים עסקיים שזיכתה את יזמיה ב- 25,000 יורו ובשנה שעברה הודיעה איסתא ספורט כי תשקיע בה 100 אלף דולר.

מיכאל וייס מבעלי בייטמוג'ו. שרשרת של זכיות. צילום פלאש 90

כיתות אמן לפיתוח תחרותיות בריאה בגסטרונומיה ביעדים

בפורום בנושא התיירות הגסטרונומית המתקיים זו השנה החמישית, ישתתפו שרי תיירות, נציגי מינהל התיירות הלאומי והמקומי, שפים, יזמים, אנשי אקדמיה ובעלי עניין אחרים מתחום התיירות והגסטרונומיה.

הפורום העולמי לתיירות גסטרונומית הוקם במטרה לקדם את חילופי החוויות בין מומחים לתיירות וגסטרונומיה, לזהות שיטות עבודה חדשות ולקדם את התיירות הגסטרונומית כגורם בהתפתחותן של מדינות, כמו גם לשפוך אור על מיומנויות רלוונטיות יותר עבור התיירות הגסטרונומית..

ברוח זו מקיימים UNWTO ו-BCC כיתות אמן התמקדות בגורמי מפתח לפיתוח תחרותיות בריאה בתיירות הגסטרונומית ביעדים.

Exit mobile version