Site icon IAS

אל על משיקה את הפעימה השנייה בתפריט של השף אסף גרניט  

אל על: ארוחת ערב עסקים סלמון . צילום אסף קרלה

במסגרת האסטרטגיה לשדרוג חוויית הטיסה והשקת התפריט החדש של השף אסף גרניט בספטמבר האחרון, היום (ה') תעלה למטוסים הפעימה השנייה כחלק מהתפריט הרחב שבנה השף עם צוותו, עם מנות חדשות בכלל מחלקות השירות. המהלך שהושק בספטמבר כולל מספר תפריטים שונים בפעימות נפרדות אשר יוחלפו בכל מספר חודשים על מנת לאפשר גיוון וחידוש ללקוחותינו.

המנות החדשות בתפריט שעולה היום, ממשיכות את החזון הקולינרי אותו חשפה החברה בשנה שעברה, במסגרתו ניתן דגש על חומרי גלם תוצרת כחול לבן. הטמעתן במטוסים תחל היום לכלל הטיסות היוצאות מת"א, ולטיסות החוזרות מאירופה. בנוסף, במהלך חודש ינואר עלה התפריט של שף גרניט בטיסות היוצאות מניו יורק לישראל במחלקות היוקרה ובקרוב גם יושלם במחלקת תיירים.

התפריט של השף אסף גרניט משלב חומרי גלם ישראליים המפגישים בין המטבח המסורתי הוותיק למטבח המודרני. בטיסות ארוכות הטווח ובטיסות נבחרות לאירופה תוגש במחלקת התיירים ארוחה בשרית של המאכל הכי ישראלי שיש – קציצות עוף עם תבשיל עגבניות ושעועית ירוקה, על מצע של מג'דרה "בן גוריון" עם תוספת של סלט סלקים מרוקאי וחומוס במנה אישית. בארוחה החלבית יוצע ללקוחות סלט עגבניות שרי ומלפפון ברוטב בלסמי לבן, עם חביתה, גרנולה במתכון מיוחד של השף, יוגורט טבעי עם סילאן ולקינוח עוגיה מרוקאית.

בטיסות לאירופה הכריכים המוגשים בלחם הפרצל יתחדשו גם הם ומעתה יוגשו כריך "שניצל של שישי" עם טחינה וסלט טורקי, כריך בריסקט עם איולי, כריך סביח טבעוני, כריך מוצרלה עם פסטו פטרוזיליה ועגבניות מיובשות וכריך לביבת ירק (עיג'ה) עם טחינה ועגבניות שרי צלויות.

אל על: ארוחת בוקר במחלקת עסקים . צילום אסף קרלה

במחלקת העסקים והפרימיום יציעו מנות עיקריות חדשות, ביניהן: סלמון ברוטב אחו בלנקו, אפונה וטורטליני ארטישוק; פרגית בצ'ומה עם סלט מרדומה, תפוח אדמה, מש, עדשים וברוקולי; וכתף בקר ברוטב חמוסטה דלעת, דלעת צלויה ואורז שעריה. לצד המנות העיקריות יוגשו כמנות ראשונות סלט סלקים בתיבול סילאן עם סקורדליה (ממרח שקדים יווני) ואורגנו טרי המוגש עם גע'לה; סלט דיטוקס הכולל מלפפון, אדממה, אפונה וחסה ברוטב ויניגרט ג'ינג'ר. אל על מחדשת גם את הארוחה החלבית ותציע ללקוחותיה סלט שוק עם תוספת קרוטוני עבאדי, מבחר טאפאסים, ביניהם גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות, צפתית עם שמן זית וזעתר, חביתה עם לביבה, עיג'ה קציצת ירק ועוד.

אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל בכיר ללקוחות, שירות וחווית הלקוח באל על: "אנשי אל על ממשיכים כל העת במסע להעצמת חווית הלקוח בטיסה. בהיבט הקולינרי, לאחר העלייה עם התפריט החדש ביצענו סקרי שביעות רצון ואנו בתהליך שדרוג מתמיד עבורכם. הפעימה השנייה של התפריט תיתן מענה ואפשרויות חדשות לכולם, והיא מדגישה בייחוד בתקופה הזו את החשיבות לחיבור שלנו לתוצרת הישראלית ולמנות הדגל מהמטבח הישראלי האקלקטי. כל אלה הם חלק מהמאמצים השוטפים שלנו להרחיב ולדייק את חווית הטיסה של לקוחותינו ולגרום להם להרגיש הכי בבית בעולם. כמו תמיד אני מזמין אתכם לשתף אותי בחווית הטיסה שלכם במייל telloren@elal.co.il".

Exit mobile version