Site icon IAS

תמר גרזון מונתה לתפקיד מנכ"לית ושותפה בחברת גוליבר

תמר גרזון - מנכ"לית ושותפה בחברת גוליבר. צילום לם וליץ

קבוצת גוליבר מודיעה על מינויה של תמר גרזון לתפקיד מנכ"לית חברת התיירות גוליבר. במסגרת כניסתה לתפקיד, גרזון תהפוך גם לשותפה בחברה.

גרזון בעלת ניסיון עשיר בעולמות התיירות, האיקומרס, השיווק, הדיגיטל והניהול. לגרזון תואר ראשון בתקשורת ויחסים בינלאומיים ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

עבור גרזון זו תהיה קדנציה שנייה בקבוצת גוליבר, שכן בעבר היא כיהנה כסמנכ"לית שיווק בחברת גוליבר, כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת גוליבר וכמנכ"לית טרווליסט. תחת כהונתה כמנכ"לית טרווליסט, הפך טרווליסט לאחד המותגים מובילים בענף התיירות. בשנים האחרונות גרזון כיהנה כמנכ"לית Bestie, פלטפורמת השוואת מחירים בעולמות הביטוח וכסמנכ"לית דיגיטל ושיווק בארקיע.

ערד מרום, יו״ר קבוצת גוליבר: "אנחנו שמחים להודיע היום על מינויה של תמר גרזון למנכ"לית. אני מברך את תמר על חזרתה לקבוצה, לתמר יש היסטוריה משמעותית מאוד בקבוצה ובעיקר בתפקיד מנכ"לית טרווליסט, במסגרתו הובילה את המותג לצמיחה מרשימה. אני בטוח שהניסיון העשיר והמקצועי שלה בעולמות התיירות והאיקומרס יובילו את גוליבר לצמיחה והישגים חדשים, ומצפה לעבודה המשותפת איתה".

קבוצת גוליבר מחזיקה ומנהלת מגוון חברות תיירות המתמחות בדיגיטל וב-E-commerce בהן חברת התיירות גוליבר בבעלות משותפת עם איסתא, אתר השוואת המחירים טרווליסט, אפליקציית הרגע האחרון חוליו, שופרסל טרוול בבעלות משותפת עם חברת שופרסל, אפליקציית Hidden flights, וחברת מילניום, המתמחה בטיולים מאורגנים ייחודיים.

Exit mobile version