Site icon IAS

שת"פ חדש: המרכז למטייל תאילנד עם איסתא

תאילנד. הוסרו חלק מההגבלות על כניסת תיירים צילום Depositphotos

"המרכז למטייל תאילנד", סוכנות הנסיעות המובילה והוותיקה בישראל לנופש וטיולים בתאילנד, הכריזה היום (ב') על חידושים לעונת התיירות בתאילנד בחורף 2018-2019.

לאחר פעילות של כשנה וחצי וכחלק מתהליך הפיתוח והצמיחה של החברה, הודיעו המרכז למטייל תאילנד ורשת איסתא, על פעילות אסטרטגית משותפת בשם "איסתא המרכז למטייל". המיזם מאפשר ללקוח לרכוש את כלל המוצרים תחת קורת גג אחת וליהנות מהיתרונות היחסיים של שתי החברות: איסתא – עם פריסה גאוגרפית רחבה בארץ (מעל 40 סניפים), מוקדים טלפוניים ומספר אתרי אינטרנט מובילים, והמרכז למטייל תאילנד – עם פריסה רחבה של סניפים ברחבי תאילנד, מאות עובדים והיכרות אישית ורבת שנים עם ספקי השירותים השונים והשלטונות המקומיים.

המרכז למטייל תאילנד הקימה גם מחלקת בוטיק חדשה במטרה לתת מענה לביקוש מצד קהל מבוסס ולא רק לתרמילאים. מחלקת הבוטיק תתפור חופשה ייחודית , הנבנית בהזמנה אישית בהתאם לרצונו של הלקוח באתרים האטרקטיביים והיוקרתיים ביותר בתאילנד. שירותי מחלקת הבוטיק מיועדים לקהל יעד של העשירון העליון או מי שרוצה לנפוש כמותם. המוטו של השירות הזה הוא "הטוב ביותר", במסגרתו יכול הלקוח יכול לבקש לטוס במסוק פרטי או במחלקת עסקים , נהג צמוד,  שף פרטי, מטפלת לילדיו , צוות מלון שיהיה צמוד לחדרו למשך שהותו וכו'.

לא עוד חיוב כפול על המרת מטבע זר

חידוש נוסף של החברה הם שרותי סליקה בכרטיס אשראי ישראלי עבור עסקאות המתבצעות בחו"ל בפריסה לתשלומים וזאת בהתבסס על פלטפורמת התשלומים של Isracard Global Payments. החל מאמצע חודש אוגוסט יוכלו לקוחות המרכז למטייל לשלם עבור חופשתם בתשלומים וזאת למרות שמדובר בקניית מוצר מחברה זרה ( בחו"ל). השירות יתאפשר בתחילה למי שכרטיס האשראי שלו הונפק על ידי ישראכרט ובתוך מספר שבועות יורחב למחזיקי שאר הכרטיסים. המשמעות המרכזית היא שלהבדיל מכל האתרים האינטרנטיים, במרכז למטייל תאילנד ניתן יהיה לשלם בתשלומים למרות שהקניה מתבצעת בחו"ל. מכאן, שבעתיד תוכל החברה להציע מבצעים כמו "הזמן היום ותתחיל לשלם כשתחזור מהחופשה".  בנוסף, השימוש בשירות זה מעניק הוזלה במחיר החופשות בשל אי הצורך בסליקה כפולה והמרה רק בין יורו לשקל. כים הלקוח מחוייב בבאט המטבע התאילנדי.

המרכז למטייל תאילנד כוללת כיום שישה סניפים הפרושים ברחבי תאילנד –  שניים בבנגקוק, שניים בקוסמוי, וסניפים בצ'אנג מאי ופוקט. מרכז הזמנות אינטרנטי ממוקם בבנגקוק ומעסיק עשרות עובדים, לשם תמיכה בהזמנות מישראל טרם הנסיעה. הסניפים מעניקים שירות לקהל הישראלי בשפות עברית וערבית.

המרכז למטייל תאילנד מפעל גם את רשת מסעדות zeze עם ארבעה סניפים ברחבי תאילנד (בנגקוק, צ'אנג מאי וקוסומוי) המציעה אוכל ישראלי ביתי במחירים הוגנים.

Exit mobile version