Site icon IAS

עדכונים משולחן התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טלי לאופר, מנכ"לית ההתאחדות

לקראת סוף השבוע נשלחה אגרת עדכונים מהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, שבראשה עומדת טלי לאופר, המנכ"לית:

חברים יקרים,

עוד שבוע קשה בדרך לסיומו ונראה כי אין סוף עצב ובשורות קשות נוחתות עלינו מידי יום. לא נותר לנו אלא יחד עמכם, להמשיך לייחל כי האור יחדור מבעד לחשכה בהקדם, וכי כל החיילות והחיילים, החטופות והחטופים, ישובו במהרה ובשלום לחיק משפחותיהם וחיקו של העם, שכל כך משווע לחבק אותם.

גם השבוע המשכנו לפעול ולקדם את הנושאים הרלוונטיים לענף, ובראשם –  הארכת מתווה הפיצויים לחודש דצמבר, שכאמור, אושר ע"י שר האוצר אך טרם אושר ע"י וועדת הכספים. אתמול התקבלה, בשעה טובה, טיוטת תיקון לתקנות מס רכוש וקרן פיצויים, שמשמעה ההארכה המיוחלת של תוכנית הסיוע לדצמבר, ואנו לוחצים להביאה לאישור בוועדת הכספים בתחילת השבוע הבא.

השבוע התפרסם דוח נתב"ג לחודש נובמבר, שמציג את הירידה החדה בפעילות הטיסות והנוסעים, אשר כולכם מרגישים היטב על בשרכם – ירידה של כ-80% בפעילות, בהשוואה לחודש המקביל אשתקד.

לקראת סוף השנה הקרב ובא, ועל מנת לשמור גם בימי הכאוס על ההתנהלות התקנית של ההתאחדות, אנו נערכים לקיום האספה הכללית, בה נאשר, בין היתר, את הדוחות הכספיים לשנת 2022 ונציג את תוכנית העבודה ותקציב ההתאחדות לשנת 2024. זימון לאסיפה הכללית, שתתקיים בתאריך 8.1.2024 הופץ אתמול למנהלי החברות שנוכחותם השנה חשובה יותר מתמיד.

אנו שבים ומזמינים אתכם להפנות אלינו כל בעיה או נושא שאתם סבורים שההתאחדות יכולה לסייע בו.

חיזקו ואימצו, וזכרו כי בסוף כל לילה עולה השמש

טלי לאופר, מנכ"לית

Exit mobile version