Site icon IAS

מחקר: כמעט מחצית מהמטיילים הבריטים מעדיפים הזמנת חופשה מקוונת

סוכנות נסיעות של חברת התיירות שקרסה תומאס קוק. 400 מיליון יורו חובות. צילום Depositphotos

קריסת תאגיד התיירות הבריטי תומאס קוק ממשיך לייצר גלי הדף משניים. מסקר של ענקית חיפוש הנסיעות קיאק (Kayak) עולה, כי קצת פחות ממחצית הנשאלים הבריטים ענו כי לא ביקרו אצל סוכן נסיעות בעשר השנים האחרונות.

המחקר שנערך בקרב 1,007 מבוגרים בבריטניה, מצא כי 47% אמרו כי כף רגלם לא דרכה בסוכנות נסיעות פיזית בעשור האחרון. המחקר מצא כי 40% עברו להזמין את החופשות שלהם באינטרנט, דבר שלא עשו לפני 10 שנים. אחד מכל חמישה אמר שעכשיו הם מזמינים חלקים מחופשתם בנפרד, דבר שלא עשו בעשור הקודם.

סופי גו, (Sophie Gough) מנהלת בכירה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA)  בקיאק, אמרה: "בעוד שבעבר, מטיילים מסוימים  העדיפו את הביטחון של הזמנת נסיעה דרך גורם כמו סוכן נסיעות, רוב האנשים מגלים שברגע שהם ממנים את עצמם כאחראים לנסיעה, הם למעשה מרגישים יותר רגועים ויכולים לנסוע בביטחון רב אף יותר מבעבר".

לפי אתר המידע התיירותי הבריטי TravelMole, המחקר בוצע בינואר אך טרם פורסם. יצויין כי קיאק עצמו הוא אתר אינטרנט, חלק מענקית התיירות המקוונת booking holgings.

נראה שמי שלא מתרשמת מנתוני קיאק היא חברת Hays Travel שהגיעה להסכם עם הנאמנים העובדים על הפירוק של תאגיד התיירות תומאס קוק ורכשה 555 ממשרדי הנסיעות הקמעונאיים של סוכן הנסיעות שהתמוטט.

Exit mobile version