Site icon IAS

יעד משרד התיירות ל-2018 עודכן לכ-4 מיליון תיירים

תיירים בירושלים. כ-61% מהתיירים הם תיירות משווקת. צילום Depositphotos

בתחילת החודש השתתפה מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, חני סובול, בישיבת פורום השיווק של משרד התיירות, בה השתתפו מטעם משרד התיירות המנכ"ל אמיר הלוי ובכירי צוותו, וכן ראשי תחומים במינהל השיווק של משרד התיירות.

לראשונה הוזמנה ההתאחדות לקחת חלק בפעילות הוועדה, לאור הגידול החד בפעילות החטיבה לתיירות נכנסת בהתאחדות.

לפי דיווח של התאחדות משרדי הנסיעות, עיקרי הדברים שנדונו בישיבה כללו את הנושאים הבאים:

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות. צילום יח"צ

בהמשך, העלה נשיא התאחדות המלונות, רו"ח אמיר חייק את נושא רכש הגומלין – נושא אשר התאחדות המלונות והתאחדות משרדי הנסיעות מובילות במשותף.

בעניין זה עדכנה מנכ"לית ההתאחדות, כי שר התיירות, יריב לוין, שר הכלכלה, אלי כהן וכן נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, תומכים בשילוב תיירות נכנסת לרכש גומלין, שכן התעשייה הישראלית אינה מסוגלת לספק את מלוא הרכש הנדרש במכרזים הגדולים. המנכ"לית ציינה שאת הקרדיט ליוזמה זו יש לתת לבעלים והיו"ר של אופיר טורס, בועז וקסמן, שיזם את הנושא לראשונה.

מנכ"לית ההתאחדות דיווחה גם המפגש עם הקונסול הסיני וצרכי התיירים הסינים שהועלו בפגישה, ובעיקר שילוט ומזון.

כמו כן, דיווחה המנכ"לית על פתיחת מחזור שני של קורס להכשרת סוכני נסיעות. משרד התיירות תומך בקידום מקצועות התיירות, וההתאחדות תפנה בבקשה לקבלת מלגות ותמיכה בפרסומו של הקורס

בהקשר למאבק על שדה דב, עדכנה המנכ"לית בדבר המכתב בו קראה ההתאחדות לשרי התחבורה והתיירות, שלא לסגור את שדה דב לפעילות עד לאיתור חלופה ראויה.

ההתאחדות הצטרפה לתמיכת התאחדות המלונות בצורך לטפל גם בשיווק תיירות הפנים, על מנת לייצר שיווי משקל הולם בין תיירות הפנים לתיירות הנכנסת.

Exit mobile version