Site icon IAS

הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות יתקיים בנובמבר בפאפוס

עמודי מקדש בפארק הארכיאולוגי בפאפוס שבקפריסין. השנה הכנס הוא בעיר. צילום Depositphotos

הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, יתקיים בין ה-27-29 בנובמבר 2018 בעיר פאפוס שבקפריסין, בחסות חברת התעופה אייג'יאן איירליינס. כזכור, לפני שנתיים התקיים הכנס באתונה, גם אז בחסות אייג'יאן היוונית.

בפברואר 2017 נחתם מזכר כוונות ראשון מסוגו בין התאחדויות סוכני הנסיעות של שלוש מדינות – ישראל (ITTAA), יוון (FEDHATTA) וקפריסין  (ACTA). מטרת ההסכם היתה הרחבת התיירות הנכנסת לכל מדינה וקידום התיירות באזור מזרח הים התיכון כיעד-על משותף לתיירות מכל העולם.

המסמך המשותף התייחס לפיתוח שיתוף פעולה אזורי בין מדינות ובין התאחדויות סוכני הנסיעות, תוך שימת דגש על חשיבותה של התיירות לכלכלה ולחברה של כל מדינה.

ברוח ההסכם, הוטל על ההתאחדויות לפעול בשיתוף עם משרדי התיירות הממשלתיים להסרת חסמים ויצירת מסלולי תיירות יציבים ולהגברת התיירות הנכנסת לכל מדינה. מנכ"לית ההתאחדות, חני סובול, אמרה אז כי היוזמה החדשנית מהווה המשך ישיר להסכם התיירות ההיסטורי לשיתוף פעולה בין התאחדויות הסוכנים של ישראל ויוון, שנחתם במהלך הכנס השנתי של ההתאחדות בנובמבר 2016 באתונה. אתונה נבחרה אז כיעד לכנס גם מתוך התפיסה כי התיירות הישראלית הנרחבת ליוון מהווה שער ליצירת מסלול תיירות דו-כיווני בין ישראל ליוון.

החתימה החגיגית על ההסכם המשולש ישראל-יוון-קפריסין, התקיימה במסגרת ארוחת ערב ידידותית שערכה התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל בפברואר 2017 לכבודה של שרת התיירות של יוון אלנה קונטורה, כחלק מן היחסים המיוחדים בתחום התיירות בין התאחדויות הסוכנים של ישראל ויוון, וכאות הוקרה על פעילותה הנמרצת של השרה לטובת הכנס השנתי של ההתאחדות הישראלית באתונה.

נציגי ההתאחדויות הישראלית והיוונית בכנס באתונה בנובמבר 2016. צילום עירית רוזנבלום
Exit mobile version