Site icon IAS

בכנס בפאפוס: על פלטפורמת ה-Live Travel Space של אמדאוס

מלון אליסיום בפאפוס, נאלצים להתחרות ב-Airbnb. צילום Elysium

חברת אמדאוס, המספקת שירותים טכנולוגיים בתחום התעופה והתיירות, תציג את הפלטפורמה החדשה שלה – ה-Live Travel Space – בפני כ-300 סוכני נסיעות מכל הארץ בכנס של התאחדות משרדי הנסיעות שיתקיים בשבוע הבא בין ה-27-29 בפאפוס שבקפריסין.

גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל. צילום יח"צ

הפלטפורמה תאפשר לסוכני הנסיעות לקבל באופן ברור ומסודר מידע רב ממגוון ספקים – החל מבתי מלון, חברות תעופה ועד טיסות לואו-קוסט. כלומר, במקום שהסוכן יחפש במספר רב של מקומות אחר ההצעות והדילים הטובים ביותר, הכל יגיע ישירות אליו באופן מרוכז. כך ייחסך זמן עבודה רב ויתאפשר לסוכן להציג עבור לקוחותיו את הדילים הטובים ביותר, כשהתוצאות בסופו של דבר יהיו שירות טוב יותר, מהיר והגדלת המכירות של הסוכן.

ה- Live Travel Space של אמדאוס יצטרף לשורה של חידושים טכנולוגיים שהוציאה החברה, יחד עם מערכת הקונקט אמדאוס שנותנת לסוכנים סביבת עבודה המותאמת לדרישות המשתנות של עולם התעופה והתיירות ומאפשרת להם לעמוד עם הדרישות של הציבור, כאשר הוא מבקש למצוא לעצמו חופשה.

גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל: "הפלטפורמה החדשה תציב סטנדרטים חדשים באופן העבודה של סוכני הנסיעות. המידע יגיע ממגוון רחב של ספקים וישירות אל הסוכן ללא בזבוז זמן מיותר. אני מאמין כי הפלטפורמה תניב תוצאות טובות יותר עבור הלקוחות שלהם ואף תגדיל משמעותית את המכירות. בעזרת החידושים הטכנולוגים, אמדאוס ממשיכה לשנות את אופי עבודת סוכני הנסיעות ומשפרת את השירותים בתחומי התעופה והתיירות".

Exit mobile version