Site icon IAS

אסף גורן מונה למנכ"ל איסתא ישראל

סניף הקונספט של איסתא בדיזנגוף סנטר. צילום עירית רוזנבלום

אסף גורן מונה לתפקיד מנכ"ל איסתא ישראל, חברת התיירות הגדולה בישראל. גורן (41), כיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל איסתא ספורט וכנס תיירות ובתקופה האחרונה כיהן גם כמשנה למנכ"ל איסתא ישראל.

גורן מחליף את אתי גוילי שכיהנה בתפקיד ב-14 השנים האחרונות, תקופה בה הובילה את החברה לפריחה והתעצמות. מחזורי המכירה תחת ניהולה גדלו ב-300% ונכנסה לתחומי פעילות חדשים. גוילי נשארת בקבוצת איסתא ותכהן כיו"ר החברה.

אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל החדש. צילום עמית שיסל

איסתא ישראל היא חברת התיירות הגדולה בישראל עם מחזור שנתי של כמיליארד וחצי שקל. לחברה גם אחזקה בגוליבר, באקדמי שעוסק בארגון משלחות לפולין, באורטל שעוסקת בהפקת אירועים, כנס תיירות שעוסקת בתיירות נכנסת ובחברת איסתא ספורט.

אחישי גל, מנכ"ל ובעלים קבוצת איסתא אמר כי החברה נערכת בשורה של מינויים – ובראשם מינוי מנכ״ל – לאתגרים שנובעים מכניסת שחקנים בינלאומיים לשוק המקומי ובעליית מספר הישראלים שצורכים מוצרי תיירות בארץ ובעולם. "אנחנו גאים למנות מנכ"ל מתוך הקבוצה: אסף מסיים כהונה בת חמש שנים כמנכ"ל איסתא ספורט וכנס תיירות, ואנו בטוחים שיחד עם הצוות הניהולי המוכשר, יובילו את איסתא ישראל להמשך תנופה והובלה של שוק התיירות הישראלי".

עידן של מידע נגיש וזמין לכולם

גורן הוא בעל תואר שני מאוניברסיטת בר אילן, מתנדב במספר עמותות וממלא תפקידים מרכזיים בהנהלת 'מכבי תנועה עולמית' והמכביה. במהלך כהונתו כמנכ"ל איסתא ספורט הורגשה בחברה צמיחה ופריחה, כשבין היתר הרחיבה החברה את פעילותה בליגות האירופאיות, בשתי תחרויות מונדיאל (ברזיל ורוסיה) וכן באולימפיאדה בשנת 2016 בריו, ברזיל. בנוסף, פעל גורן להרחבת תחומי הפעילות של החברה לנישות נוספות, מתוך הבנה שיש להגדיל את מגוון ההיצע והתוכן שהיא מציעה. בין הפרויקטים שהוביל: ביסוס תחום הופעות המוזיקה במסגרת שיתוף הפעולה עם קבוצת זאפה והקמת חברה-בת זאפה איסתא מוזיק, רכישת כנס תיירות שעוסקת  בתיירות הנכנסת  ופיתוח פעילות אינטנסיב עם גופים במשק.

גורן התייחס לשוק התיירות המשתנה ומסר ש"איסתא רואה את גופי התיירות הבינלאומיים כמתחרים המרכזיים על הקהל הישראלי. אנו חיים בעידן שבו המחירים התחרותיים והמידע על היעדים השונים נגישים וזמינים לכולם ולכן מי שידע לשמור על רמת מחירים תחרותית ובמקביל יצליח להעניק חווית לקוח ושירות, שכיום לא קיימים אצל המתחרים העיקריים שלנו – ינצח, וזה מה שאנחנו מתכננים לעשות".

Exit mobile version