Site icon IAS

אמדאוס ורשות שדות התעופה של קייפ ורדה משתפים פעולה

קייפ ורדה . צילום Depositphotos

כשיוצאים לחופשה, כל רגע חשוב. ולכן, כשמגיע היום האחרון, עוד כמה דקות או שעות שתרוויחו משירות check-in ומסירת מטען יעילים יותר, שווים המון.

כל זה אפשרי הודות לשותפות המורחבת בין אמדיאוס לבין ASA Cape Verde Airports, ליישום הפתרון של אמדיאוס לטלפון הנייד (Amadeus’ Airport Common Use Service (ACUS בשניים משדות התעופה הבינלאומיים הגדולים ביותר בקייפ ורדה, Sal ו- Boa Vista.

בעזרת פתרון מבוסס ענן זה, יכולים הנוסעים לבצע check-in ולמסור את התיקים שלהם בבתי מלון בקייפ ורדה ולצאת לשדה התעופה פטורים ממטען ומלחצים. כרטיסי עלייה למטוס ותגי מזוודות מונפקים על ידי סוכני Cabo Verde Handling המוצבים באתרי הנופש, וכך מתפנה לנוסע עוד זמן לטייל או לנוח בבית המלון. המזוודות מועברות לשדה התעופה על ידי חברת שירותי הקרקע.

"אנו שמחים להרחיב את שותפותנו עם ASA ועם Cabo Verde Handling, במטרה לשפר את חוויית הנוסע על האיים. לאור הצמיחה המתמדת של התיירות בקייפ ורדה, חשוב לפשט את תשתיות נמלי התעופה בעת קבלת נוסעים חדשים", אמר John Jarrell, מנהל IT של שדות תעופה באמדאוס. "היכולת ליהנות מהעברה פטורה ממזוודות מבית המלון לשדה התעופה היא יתרון משמעותי לנוסעים וזו רק אחת הדרכים שבהן שני שדות התעופה והלקוחות יכולים להרוויח מהסכם ה-ACUS שלנו."

בשנת 2016 יישמה אמדיאוס את פתרון ה-ACUS שלה בארבעה נמלי התעופה הבינלאומיים של קייפ ורדה, במטרה לחולל מהפכה במערכות ה- check-in שלהם. ACUS מובייל נוסף עתה כפתרון ושירות משלים והוא מגיע עם מתקני ACUS לטלפונים ניידים אשר מותקנים באתרי בתי המלון והנופש של קייפ ורדה.

"מטרתנו לספק שירות מטבי לנוסעים העוברים בשדות התעופה. העבודה עם אמדיאוס עוזרת לנו להגדיל את תפוקת שדות התעופה שלנו בדרך היעילה ביותר ועם ACUS Mobile אנו יכולים עתה לוודא שהכניסה והיציאה מקייפ ורדה יהיו קלות עוד יותר, בעזרת תהליכי check-in חלקים באתרי בתי המלון על האיים שלנו. הורדת הלחץ מהמסופים ושיפור חוויית הנוסע הוא מצב של win-win בעבורנו" אמר Jorge Benchimol Duarte, מנכ"ל ASA Cape Verde Airports.

אפליקציית ACUS מובייל פועלת בענן והיא הרחבה של מערכת Amadeus Airport Common Use Service אשר אומצה כבר על ידי יותר מ-30 שדות תעופה.

מוצרים קשורים:

Amadeus Airport Common Use Service

Exit mobile version