Site icon IAS

איסתא רכשה את השליטה בחברת נוה אקדמיה

עוד חברה נוספה לפורטפוליו של איסתא - נוה אקדמיה. דגש על איכות התוכן וחוויית המטייל. צילום Depositphotos

קבוצת התיירות איסתא רכשה 50.1% מחברת נוה אקדמיה. בכך איסתא מעמיקה את פעילותה ומבססת מניפת מוצרים מלאה  ורחבה יותר.

נוה אקדמיה הינה חברת הטיולים המאורגנים הנחשבת לאיכותית ביותר בישראל, והיא היחידה שנושאת את תו ארגון אמון הציבור מזה 8 שנים ברציפות. היא מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים, לכל 6 היבשות, לרבות טיולי פרימיום, טיולים לגיל הזהב, טיולים לציבור שומרי המסורת וטיולי קרוז מאורגן.

לדברי נבו גל, סמנכ"ל פיתוח עסקי באיסתא, המטיילים של היום מחפשים מוצר איכותי ומקיף יותר, קל וחומר כשמדובר בטיול מאורגן. לאחר בחינה מדוקדקת מצאה החברה כי מוצרי נוה אקדמיה משלימים את מדף המוצרים של איסתא בכל הנוגע לטיולי איכות גיאוגרפיים, בדגש על איכות התוכן וחוויית המטייל.

גי דיין, מנכ"ל חברת נוה אקדמיה, מסר כי אין זה סוד שאיסתא הינה חברת התיירות הגדולה והמובילה בארץ. "אנחנו מברכים על המהלך ומצפים ליהנות משיתוף פעולה פורה לשתי החברות תוך שימוש ב'מטריה' תפעולית-מסחרית-שיווקית שיש לאיסתא להציע. מעבר לכך, כניסתה של איסתא כשותפה מלאה מהווה מבחינתי הבעת אמון גדולה מאוד בחברה ובאנשיה ואיתות לכך שמצפן החברה מורה על כיוון נכון".

הן נבו והן דיין מאמינים כי מדובר במהלך משמעותי לשתי החברות, אשר יש בו כדי להוות בשורה של ממש לצרכן הקצה ויאפשר פיתוח מוצרים חדשים ש"ממתינים במגירה" לעתיד לבוא.

Exit mobile version