Site icon IAS

אגודה.קום משיקה את "ערבב וחסוך"

תיירים בלונדון. הזמנת השילוב הזול ביותר של חדרים הזמינים במלון נתון. צילום Depositphotos

 אגודה (Agoda), פלטפורמת הזמנת החופשות הדיגיטלית, משיקה את Mix and Save, המאפשרת לנוסעים לחסוך עד 50 אחוזים בהזמנת לינה במלון, באמצעות הזמנת השילוב הזול ביותר של חדרים הזמינים במלון נתון.

המאפיין החדש מתאפשר הודות לטכנולוגיה של Agoda – המהווה חלק מקבוצת Booking Holding – וקשריה ההדוקים עם שותפים המציעים חדרי לינה ברחבי העולם. המאפיין מאפשר ללקוחות לפצל את ההזמנה למספר הזמנות, כדי למקסם את החיסכון בעת החיפוש אחר פתרונות שהייה בין 2 עד 14 לילות בכל אחד מ-2 מיליון מקומות הלינה ברחבי העולם, הזמינים בפלטפורמה.

הפיצ'ר החדש יקפוץ בזמן החיפוש בצורה אוטומטית בכל פעם שאופציה כזאת רלוונטית.

דוגמה ל"ערבב וחסוך" באתר אגודה, היום. צילום יח"צ

עמרי מורגנשטרן, מנהל התפעול הראשי של Agoda מוסר: "הלקוחות שלנו מעניקים לנו את ההשראה לחידושים. ראינו כיצד הם 'משלבים וחוסכים' בעצמם באמצעות ניסוי וטעייה, כאשר הם פיצלו את השהייה ומשלבים דילים על חדרים שונים בכדי להשיג את המחיר הנמוך ביותר, מטלה קשה לביצוע שגוזלת זמן רב. סוכנויות הנסיעות הניחו בדרך כלל כי הנוסעים לא ירצו להחליף חדרים במהלך החופשה, אך הבדיקות והמבחנים שלנו הוכיחו שכדי להשיג את העסקה הכי משתלמת, ישנם נוסעים שיהיו גמישים ויחליפו חדרים במהלך השהייה, על מנת לחסוך במחיר."

עוד הוא מוסיף ומציין: "אנו נרגשים להיות סוכן הנסיעות המקוון העולמי הראשון שמציע את המחירים המיוחדים האלה. Mix and Save מסייעת לשותפים שלנו למקסם את ההיצע שלהם, ומשקפת את המחויבות שלנו להציע ללקוחות Agoda את המחיר הטוב ביותר שקיים."

המאפיין החדש זמין לעת עתה להזמנות המתבצעות ממחשב שולחני בלבד, אך Agoda פועלת להשקתו גם בהתקנים ניידים בחודשים הקרובים.

אודות Agoda

Agoda היא אחת הפלטפורמות המקוונות בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם להזמנת נסיעות וחופשות. מימיה הראשונים כחברת סטארט-אפ לסחר אלקטרוני שהוקמה בסינגפור ב-2005, צמחה Agoda לפלטפורמה המציעה רשת גלובלית של 2 מיליון מקומות אירוח ביותר מ-200 מדינות ואזורים בעולם ובכך מעניקה לנוסעים גישה קלה למבחר רחב של מלונות זולים ומלונות יוקרה, דירות, וילות ובתים, המספקים מענה לכל תקציב ולכל סוגי הנסיעות.

Exit mobile version