Site icon IAS

רשת פתאל תפתח בשוק מחנה יהודה בירושלים את מלון "בית אליאנס"

הדמיה של בית אליאנס, מלון הבוטיק החדש של רשת מלונות פתאל. צילום יח"צ

פתאל, רשת המלונות הבינלאומית-הישראלית, ממשיכה להתרחב בירושלים ותקים מלון חמישי בעיר: מלון "בית אליאנס".  זהו מלון בוטיק יוקרתי הממוקם בלב שוק מחנה יהודה. המלון יישכר על ידי רשת פתאל מקרן JTLV – קרן ירושלים-תל אביב – שמתחם כי"ח בשוק בירושלים הוא בבעלותה.

המלון החדש צפוי להיפתח בשנת 2022, סמוך למלון NYX ירושלים שייפתח גם כן באותה השנה ומצטרף אל מותג מלונות הלייף סטייל NYX בישראל ובעולם. המלון יהיה חלק ממתחם כי"ח המשתרע על פני 8 דונמים בין הרחובות כי"ח, אגריפס ומתחם "עץ חיים". המתחם ישלב שלושה מלונות, בנייני מגורים, חללי עבודה משותפים, תרבות וחצרות פנימיות אשר בעיצובן יחברו בין עבר לעתיד תוך שמירה על האותנטיות הייחודית של שוק מחנה יהודה. במסגרת הפרויקט יוקמו כ-600 מקומות חנייה ציבוריים לרווחת מבקרי השוק והאזור.

אסף פתאל, מנהל עסקי הרשת ופתיחת מלונות חדשים, מסר: "בשנים האחרונות עסקנו בחיפוש אחר מיקומים נוספים למלונות החדשים שלנו, כאלה המהווים מוקדי משיכה לתיירים וישראלים כאחד. אנו סבורים ובטוחים כי מלון 'בית אליאנס' יעניק מענה הולם ויהווה חלק חשוב בהתפתחותה ושגשוגה של העיר ירושלים ושל מרכז ירושלים בפרט ואנו גאים להיות חלק מהתפתחות זו. אין לנו ספק כי מיקומו של המלון בלב שוק מחנה יהודה הססגוני יאפשר משיכת קהל ייחודי ומגוון, כזה שמעוניין בחוויית בוטיק אותנטית ואקלקטית, המחברת בין עולמות העבר והעתיד, העתיק והמודרני והכל במרחק נגיעה".

המלון, שיוקם בהשקעה של 100 מיליון שקל ועל עיצובו אמון המעצב ארי שאלתיאל, ישלב בעיצובו סגנון עתיק ומודרני כאחד, המתכתב באופן טבעי עם הנוף והאופי הייחודי והאקלקטי של העיר ירושלים. במלון צפויים להיות 90 חדרים יוקרתיים אשר ייבנו במבנה ייחודי לשימור, יחד עם תוספת של קומה מודרנית שתיבנה מעל למבנה הקיים. במלון תפעל מסעדה בפטיו מרהיב בלב המבנה המרכזי.

שוק מחנה יהודה בירושלים. מלון בוטיק בלב השוק. צילום Depositphotos

משרד האדריכלים תכנן את מוזיאון הלובר בפריז

המלון תוכנן ע"י האדריכל בעל השם העולמי IAN BADER (איאן ביידר), ממשרד האדריכלים האמריקאי פיי קוב פריד ושות', אשר תכנן את מוזיאון הלובר בפריז, בשיתוף עם משרד האדריכלים ברעלי- לויצקי- כסיף ומשרד האדריכלים פייגין.

עמיר בירם, מייסד ומנכ"ל קרן JTLV אותה הקים ב־2011, אמר: "אנו גאים להקים מלון ראשון מסוגו בשוק מחנה יהודה ושמחים על שיתוף הפעולה עם רשת פתאל במלון זה ובמלון NYX ירושלים, המתאימים מאוד לאופי המקום".

המלון יקרא "בית אליאנס", על שם בית הספר "אליאנס" שנפתח בעיר בשנת 1899, כחלק מרשת בתי הספר "אליאנס, כל ישראל חברים" (כי"ח) על מנת לשמור על ההיסטוריה וייחודיותו של המבנה. המלון יהיה החמישי של רשת פתאל בעיר, לאחר מלונות לאונרדו פלאזה ירושלים, לאונרדו ירושלים, לאונרדו בוטיק ירושלים ומלון NYX ירושלים שצפוי להיפתח בשנת 2022.

Exit mobile version