Site icon IAS

רשת פתאל זכתה בחוזה שכירות ארוך-טווח של מלון באתונה

כיכר סינטגמה באתונה. . צילום Depositphotos

רשת המלונות הישראלית-בינלאומית פתאל מלונות, זכתה בחוזה שכירות ארוך-טווח של מלון Esperia Palace במרכז אתונה. החוזה מוערך ב-1.15 מיליון יורו בשנה. כך דיווח כלי תקשורת יווני.

הנכס, שבו פעל מלון Esperia מאז נחנך ב-1963 לפני סגירתו בשנת 2010, הוא בבעלות קרן הפנסיה ושירותי הבריאות הגדולה ביותר של יוון EFKA.

בין המתמודדים הנוספים במכרז הבינלאומי לחכירה של הנכס היו קבוצה לבנונית ומשפחה יוונית בשיתוף עם ענק המלונאות הצרפתי אקור.

מייסד רשת פתאל, דוד פתאל. צילום יח"צ

הדיווח ביוון מציין כי קבוצת פתאל היא חברת המלונות הגדולה בישראל עם 39 מלונות ו-16,700 חדרים המתפרסים ביעדי תיירות פופולאריים ברחבי המדינה. כמו כן היא מנהלת 150 מלונות באירופה תחת המותג לאונרדו.

המלון Esperia Palace שוכן מול מבנה הפרלמנט הישן באתונה, במרחק הליכה מכיכר סינטגמה (Syntagma) הפופולרית בבירת יוון.

מפאפוס לאתונה: קודם קפריסין, עכשיו יוון

רשת פתאל אינה זרה לאזור הים התיכון: במרץ 2017 רכשה הרשת ביחד עם איסתא נכסים של חברת איסתא ליינס במשותף ובחלקים שווים, שלושה מלונות המונים ביחד כ-800 חדרים בעיר הנופש הקפריסאית פאפוס. היקף הרכישה הכולל נאמד בכ-80 מיליון יורו. שלושת המלונות, Cypria Bay ,Cypria Maris ו-Laura, שוכנים על חוף הים בפאפוס ועברו שיפוץ. הם פועלים על בסיס אירוח "הכול כלול".

מלון Cypria Bay הוא בעל חוף פרטי, בריכות רחבות ידיים, בריכה מקורה, חדר כושר, SPA, שתי מסעדות בנוסף לחדר האוכל, וכל חדריו פונים אל הים.

מלון Cypria Maris  עבר שיפוץ ייחודי לכל חדרי המלון, והוא בעל חוף פרטי, בריכות, מגרשי טניס, SPA, וארבע מסעדות.

מלון Laura הוא בעל פארק מים, בריכות, שתי מסעדות, SPA, חדר כושר ושטחים ציבוריים נרחבים.

בין השנים 2019-2021 תפתח רשת פתאל נכסים (אירופה) 12 מלונות חדשים – שמונה מהם בגרמניה, אחד באיטליה, אחד בהולנד, אחד בפולין ואחד בספרד. מדובר במותגים לאונרדו ו-NYX.

Exit mobile version